Avon, K-Beauty

Koreańska pielęgnacja tak zawładnęła rynkiem kosmetycznym na całym świecie, że nawet w ofercie Avon pojawiła się seria K-Beauty, czyli oryginalne kosmetyki z Azji, które pochodzą prosto z Korei.
Maski, które chcę Wam dziś przedstawić mają bardzo słodkie i urocze nie tylko kształty, ale i opakowania. To pierwszy krok w pielęgnacji koreańskiej.
Na pierwszy rzut poszły wyprofilowane płatki pod oczy z cząsteczkami o złocistym połysku.
Najpiękniejsze opakowanie, uwielbiam zamknięte oczy, rzęsy itp. Zauroczyła mnie wyglądem, ale na szczęście nie zawiodłam się na niej. Spełniła swoje zadania w kwestii pielęgnacji.
Płatki pod oczy są przeźroczyste mają złoty połysk. Są dobrze nasączone, w opakowaniu zamknięte są w specjalnym etui. Bardzo profesjonalnie i na bogato. Delikatnie pachną, bardzo podoba mi się zapach. Działają wyśmienicie idealnie nawilżają skórę wokół oczu, a przede wszystkim pomagają po ciężkiej nocy ukryć opuchnięcia i tutaj nie ma ściemy, akurat testowałam je rano i wszelkie worki pod oczami momentalnie znikły, co bardzo mnie ucieszyło. Dodatkowo skóra momentalnie zyskuje na lepszym wyglądzie, jest rozświetlona, zregenerowana. Bardzo mi przypasowały. Myślę, że sięgnę po nią jeszcze nie raz.
Koreańska maska pod oczy z kwasem hialuronowym to koszt ok.17,99zł

Następnie poszła w ruch hydrożelowa maseczka do ust z Miodem Manuka
Maski do ust to totalnie dla mnie nowość i jednak nie przypasowała mi. Mimo, iż pierwszy raz spotykam się z maska do ust to takie nawilżenie nie przekonuje mnie. Czułam dziwne uczucie na ustach, a zaraz po tym dostałam opryszczki. Nie wiem czy to faktycznie po tym, czy tylko dziwny zbieg okoliczności. Jednak zdecydowanie nie przypadła mi do gustu.
Maska nawilża, usta są bardziej miękkie. Koszt takiej maski to ok.12,99zł
A na sam koniec maska hydrożelowa z ekstraktem z klonu cukrowego.
Duża przeźroczysta maska w dwóch kawałkach. To naprawdę nowość, bo do tej pory miałam maski w całości, a tutaj jest podzielona na pół. Bardzo mocno nasączona, aż ocieka. Podoba mi się żelowa forma maski, Pachnie cudownie, trochę kokosem.
Maska świetnie nawilża skórę, wygładza ją, a skóra zyskuje promienny wygląd. Maska idealnie pasuje do skóry suchej, pozbawionej blasku, potrzebującej regeneracji.
Daje przyjemne uczucie komfortu, relaksu. Jej koszt to ok. 15,99zł

Jeśli jesteście ciekawe koreańskiej pielęgnacji Avon to warto wypróbować te nowości z nowej linii. Na pewno Was zaskoczą.

Komentarze

  1. Te platki pod oczy chetnie bym widziala u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne te maseczki, chętnie wypróbowałabym pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa ich jestem, jakby zadziałały u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam zaległości, nie wiedziałam że Avon ma coś takiego w swojej ofercie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mają opakowania te maseczki :) faktycznie, do ust ja również pierwszy raz widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przeglądając katalog zastanawiałam sie, czy sie nie skusić na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jestem ciekawa jak Avon sobie poradził z tym. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym wypróbowała mam ostatnio mega manię na maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widzę szał na Koreę, wszyscy nagle coś mają :P

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę nie wiedziałam, że w Avon też się pojawiła taka seria.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, Opakowania zachęcają do kupna :) Zwłaszcza ta pandka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietnie wygladaja te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie myslalam, że avon ma w swojej ofercie takie maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy z tych produktów chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty