Kwiatowa baskinka

Uwielbiam takie dni jak dziś. Gdy słonko pięknie świeci, a błękit nieba jest tak zachwycający, że zapiera dech w piersiach. Wszędzie zaczyna się pojawiać pełno kwiatów i stwierdziłam, że w tym roku na wiosnę też w mojej garderobie będą królować.
Zakupy zaczęłam od pięknej pastelowej bluzki w szarym kolorze oraz sukienki. Sukienkę zobaczycie kolejnym razem. A dziś bluzka z baskinką. Połączenie różnych odcieni w wersji pastelowej to doskonały wybór, który uwielbiam. Nie wyobrażam sobie wiosny bez pasteli. Kocham świeżość i lekkość, a one mi to zapewniają.

Długi żakiet to zakup z poprzedniego roku wiosną. Jest ponadczasowy. Uwielbiam go!
Marynarka - bonprix.pl
Spodnie – nn
Bluzka - bonprix.pl
Buty - kupbuty.com
Torebka -  Batycki

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja w sam raz na obecne dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz. Choć nie gustuję w pastelach, to Tobie bardzo w nich do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) juz czuc wiosne

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta sceneria i wiosenna stylizacja, szczególnie bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną marynarkę, tylko czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :) szkoda, że u mnie tak mało jest pasteli w stylizacjach :) śliczna bluzeczka, ale i torebeczka zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz i bardz wiosennie, uwielbiam taka stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta koszula, sama nie noszę takich bo mam problem z dobraniem rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie ta stylizacja wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja :D Uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Żakiecik jest boski, w pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i promiennie wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie miałam zamawiać dokładnie tą samą bluzkę z Bonprixa :) Jest piękna, a w połączeniu z twą marynarką dodaje tej stylizacji delikatności
    Miłego dnia i słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie . Uwielbiam pastelowe kolory. I pogoda piękna na twoich zdjęciach, aż tęsknota bierze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty