Foto mix 02/2019

Właśnie zdałam sobie sprawę, że przeoczyłam posta typu foto mix instagram z lutego. Jak się to stało to nie pytajcie, bo nie wiem. Czasem tak mam, że wyleci mi z głowy. A przecież posty skrupulatnie planuję w planerze. Widocznie coś mi umknęło.
Szybki przegląd tego co się działo. Wszelkie interesujące linki na instagramie.
 A po więcej i na bieżąco oczywiście zapraszam na mój instagram. instagram/zakreconyswiatwery
 
Ostatnio sporo wnętrzarskiego klimatu, a przez to, że w końcu przyszedł czas na meblowanie nowego- własnego domu. A to już prawdziwa przyjemność. Nawet nie wiecie jaka jestem z tego powodu szczęśliwa! Miłego dnia:)

Komentarze

  1. Ja jak zawsze jestem na bieżąco z Twoimi zdjęciami - lubię je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te Twoje zdjęciowe podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka Bezbronne ma przepiękną okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz te wnętrza, całkiem w moim guście 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Z ogromną przyjemnością się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie zawsze można znaleźć takie piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze Twoje zdjęcia zachwycają :) uwielbiam Twój klimat :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, ciepłe i domowe zdjęcia, uwielbiam Twojego instagrama

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Będą dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia jak zwykle przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem Twoje szczęście. Gratuluje własnego domku:-) świetne zdjęcia , uwielbiam twoje miksy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi tym postem ochoty na faworki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze dużo się dzieję fajny jest ten mix.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjecia jak zawsze piekne i pelne inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ale tych zdjęć się nazbierało. Ale piękny feed

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty