Avon, Woda perfumowana Avon Eve

Wiosna tuż tuż, a wraz z nią przychodzi świeżość, lekkość i wspaniałe uczucie radości. Dlatego też pora na zmianę zapachu. Zdecydowanie należę do tych osób, które zmieniają perfumy wraz z nadejściem danej pory roku. Po ciężkich, słodkich i otulających zapachach warto przerzucić się na coś bardzo lekkiego. I taki właśnie jest nowy zapach Avon Eve <Truth>.
To kolejny zapach już 4 z serii Avon Eve, i tak samo fantastyczny jak pozostałe. Jednak ten jest typowo wiosenny, lekki. Kojarzy się z beztroską, wielką radością. Podkreśla kobiecy romantyczny charakter, silę spokoju.
Nuty główne to: soczysta karambola, różowa frezja i drewno cedrowe.
Nuty głowy: czarna porzeczka, liść czarnej porzeczki, karambola i granat.
Nuty serca: różowa frezja, piwonia, gardenia
Nuty bazy: cedr, piżmo, bursztyn.
Zapach jest słodki, ale nie za mdły, cechuje go bardziej wiosenna świeżość otoczona łagodną lekkością. Są to typowe nuty kwiatowo-owocowe o subtelnej woni, które nie duszą. Zapach jest na tyle neutralny, że większość kobiet będzie zadowolona. Mi bardzo pasuje. Lubie tego typu zapachy po ciężkiej zimie. Idealnie wpasował się w moje gusta. A najważniejsze, że mnie nie dusi i nie kręci w nosie.
Woda Avon Eve Truth posiada piękny flakonik, który nawiązuje do 3 pozostałych z linii Avon Eve. Jest prosty, ale cudownie wygląda na toaletce.
Zapach utrzymuje się w miarę dobrze. Jest to kilka godzin. Później ta lekka przyjemność gdzieś się unosi i można go wyczuć. Nie jest to mocny zapach i nie tak długotrwały jak inne, a chociażby z tej linii, ale należy do średniej/dobrej kategorii trwałości.

Woda kosztuje ok. 59zł/50ml. To też w zależności jaki macie katalog w danej chwili.

Komentarze

  1. Uwielbiam takie kwiatowe, świeże zapachy, ten by się u mnie super sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie jej zapach na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta woda ma przepiękny zapach - mam próbki i w planie zamówienie jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zapachu jeszcze nie znam ale flakonik wyglada kuszaco i bardzo wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej urzekł mnie flakon, jest przepiękny. Cena perfum standardowa, ale tak jak piszesz zależy od katalogu wszystko 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, nie miałam jeszcze żadnego zapachu z tej kolekcji ale nuty by mi odpowiadały

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio słyszę o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje wśród tych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten zapach. Jest taki świeży i lekki. Idealny na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, nie kojarzę tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to chętnie bym go powąchała, te owocowokwiatowe nuty brzmią zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię perfumy z Avonu. Miałam już kilka flakonów i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. musi naprawdę bardzo ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. coś mi się wydaje, że jest to idealny zapach dla mnie :) jak zawsze piękne zdjęcia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ogromnie ciekawa tego zapachu. Wydaje się idealny na wiosnę. A przesyłka bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie znam zapachu, ale myślę, że by mi się spodobał :) Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakonik bardzo ładny, chętnie poznam te perfumki bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że ekran komputera nie przenosi zapachów :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wielkiej imprezy jeździeckiej, na której byłam wolontariuszką. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazję poznać ten zapach i nie są to do końca moje nuty. Bardzo jednak podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za słodkimi zapachami, więc tego bym nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny flakonik tych perfum i ślicznie zapakowali paczuszkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo jestem ciekawa zapachu tych perfum. Wiele o nich słyszałam i jestem nimi mocno zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego zapachu jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te perfumy mają prześliczny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty