Plakaty na ściany jako dekoracja domu

Mój dom z dnia na dzień wygląda coraz lepiej. Wiele dodatków sprawia, że nabiera przytulnego wyglądu. Brakowało mi jeszcze ciekawych plakatów, więc zaczęłam poszukiwania i oto znalazłam interesujące mnie zdjęcia, wzory itp. Całkiem przez przypadek natrafiłam na bimago.pl
Świetna strona, gdzie ciężko zdecydować się na wybór. Bo naprawdę jest ogromny.
W ofercie sklepu oprócz plakatów znajdują się obrazy, fototapety, tapety, parawany, naklejki na ścianę i inne tego typu rzeczy. Myślę, że każdy odnajdzie coś dla siebie. Mnie zdecydowanie przyciągnęły plakaty.

Po wyborze interesującego nas obrazka możemy wybrać rozmiar (do wyboru 4). Moje to 40x60 i mimo, iż tego na zdjęciach nie widać są to duże ramki. Więc przed zakupem warto zmierzyć sobie w domu to co mamy (nawet coś mniej więcej podobnego rozmiarowo). Ułatwi to zakup. W zależności od naszej ściany, pomieszczeń. Aby wybrać coś odpowiedniego.

Do wyboru jeszcze typy plakatów, ale nie będę Wam tego wszystkiego pisać. Warto zajrzeć na stronę i samemu się zapoznać z „czym to się je”. Banalna sprawa.

Plakaty stały się świetnym dodatkiem w domach. Poprawiają wygląd pomieszczenia, uzupełniają się z innymi rzeczami home decor, a także stylowo się prezentują. Oryginalne pomysły, które tworzą naszą domową przestrzeń. Warto ja udoskonalać takimi przedmiotami.
Co do wykonania jestem pod wrażeniem. Plakat wydrukowany na nieco grubszym papierze. Ramki są lekkie, nie posiadają typowego szkła, a szkoło akrylowe. Co jest wygodne. I również jak widzicie pięknie wygląda. Można zaszaleć i nie wywierać dziur w ścianach.

Jeśli podobają się Wam moje wybory plakatów to tutaj dla ułatwienia zostawię Wam linki.
love w kwiatach

Na razie moje plakaty stoją na regale. Coś czuję, że będą wędrować. Dlatego tę sprawę będę jeszcze przemyśleć. Zresztą na moim instagramie te przemiany widzicie i będziecie widzieć.Także zapraszam do obserwacji. Może i Wam zamarzy się mała wielka zamiana w domu i zechcecie wzbogacić swoje ściany o takie plakaty.

Jeśli macie ochotę zakupić plakaty to mam dla Was fajna informację. Kod zniżkowy: ZSW10 (-10% na wszystkie plakaty bimago.pl, kod ważny do końca marca).
Takie plakaty to także świetny pomysł na urodziny, imieniny czy zupełnie inną okazję.

Komentarze

  1. Chętnie u siebie widziałabym taki plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tego masz dużo. Choć w sumie to dobrze, bo fajne te plakaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda, może kiedyś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę aby w końcu meblować własne 4 kąty, a te plakaty wyglądają pięknie. Sama takie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pomyślałam że może przydałaby mi sie ozdoba na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam plakaty, Twój wybór jest doskonały. są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są takie plakaty :) Mi się marzą jakieś w złotych ramach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam je już u Ciebie na instagramie, są czaderskie piękne :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Plakaty to super sprawa. Są piękną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają też mam parę plakatów w domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio zamówiłam sobie plakaty z tego sklepu. Mają super ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie zajrze na stronke, szukam wlasnie jakis fajnych plakatow aby dodac charakteru w moim mieszkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ożywiają wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zakochana w tych plakatach. Przepiękne motywy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj też jestem zwolenniczką takich rozwiązań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie dekoracje, można je zmienić, dzięki czemu odświeżamy wygląd wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe plakaty! Na pewno będą idealną dekoracją Twojego nowego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie plakaty jako ozdoby w domu. Sama mam kilka powieszonych na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te plakaty :) Prezentują się bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty