Avon, Today Tomorrow Always Celebrate dla Niej i dla Niego

Bestsellerowa kolekcja Today Tomorrow Always ma już 15 lat! Z tej okazji pojawił się ciekawy duet zapachów – TTA Celebrate. Stworzył ją Oliver Cresp, jeden z najsławniejszych francuskich perfumiarzy, kreujący najbardziej znane perfumy świata, aby uczcić wyjątkowy czas miłości. Jego inspiracją stały się zakochane pary spacerujące po ulicach Paryża.
TTA Celebrate dla Niej to radosny bukiet kwiatów z delikatną iskrą słodyczy.
Wersja Dla Niego to eleganckie, wyraziste połączenie nut świeżych kwiatów z ciepłym zapachem drewna.
TTA Celebrate Dla niej to kompozycja kwiatowa, kategoria nut jest radosna, romantyczna, idealna na każdy dzień. Główne nuty to esencja cytrusowa, kwiat pomarańczy, żywica balsamiczna.
Zapach słodki, kwiatowy, długo utrzymujący się na ciele. Świeży z przewagą nut cytrusowych. Przyjemny i sprawiający, że można się w nim zadurzyć. Wielu kobietom się spodoba.
Wersja TTA Celebrate dla Niego zaskoczyła mnie flakonem, na którym nie ma żadnego opisu. W pierwszej chwili myślałam, że mój flakon jest felerny, dopiero później zauważyłam, że on taki jest.
To kompozycja szyprowa, w kategorii optymistycznej. Zapach na dzień. Główne nuty to: neroli, nuty wanilii, mech dębowy.
Przyjemna nuta,o zaskakującym uniwersalnym zapachu, trwała.
Szczerze to, ta wersja bardziej do mnie przemawia. I dzięki uniwersalnym nutom sprawia, że i kobiety mogą tę wodę używać.

Wody można dostać w graniach 50-60zł/flakon

Komentarze

  1. O pamietam ta pierwsza wode Celebre, notabene to byl moj zapach na studniowce ;) Chetnie poznalabym jej nowsza wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój zapach, ale cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chyba identyczną poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów i jakie wrażenie by na mnie wywarły. Gdy będę mieć możliwość chętnie powącham

    OdpowiedzUsuń
  5. mech dębowy to chyba mój ulubiony składnik kompozycji zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbliża się dzień chłopaka, więc może właśnie perfumy kupię, bo jak nie bedzie używał to jak taki uniwersalny zapach, to może i jak czasami skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze lubiłam klasyczną wersję tego zapachu. chętnie poznam te nowe edycje

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym się bliżej przyjrzała tej ostatniej pozycji. Przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiesy bardzo lubiłam tę serię zapachową od Avon jednak dawno już nie korzystam z nich

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie męska wersja. Damska wg mnie jest dla starszych pań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakoniki mają ładne, ale akurat tychzapachow Avon nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne mają flakoniki :) chętnie bym obie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś zamawiałam te pewfumy. mają ładny i intensywny zapach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty