Akcesoria Wessper do odkurzacza

Piękny dom to nie tylko meble i dodatki, ale także i dbanie o jego czystość. Tego zazwyczaj się nie pokazuje, bo przecież wolimy zadowalać oczy pięknem. Jednak na "zapleczz" tego wszystkiego znajduje się cała ta pielęgnacja, która spełnia podstawową funkcję. Nie od dziś wiadomo że odkurzanie to priorytet. A co za tym idzie? wszelkie dodatki do odkurzacza które umilą moją pracę. W  agdmaster.com znalazłam fajne zapachy do odkurzacza, które po wciągnięciu rozpylają lawendowe nuty. Oprócz tego znajdziecie tam także worki, a nawet turbo szczotki idealnie nadające się do odkurzania dywanów. Niby nic, a ułatwia pracę w domu.
Turbo szczotka dostępna tutaj turboszczotka
Ogromna szczotka do odkurzacza ze specjalnymi szczotkami pod spodem
produkt jest uniwersalny i pasuje do większości marek odkurzacza.

Worki do odkurzacza, agdmaster.com/worki-zelmer
tutaj musicie dostosować do swojego odkurzacza, ja posiadam do Zelmer Meteor 2
Są to worki z mikrowłókna syntetycznego. W zestawie znajduje się 1 filtr, który warto zmieniać od czasu do czasu. 

A na koniec zapach do odkurzacza. agdmaster.com/zapach
 Już nie trzeba wąchać nieprzyjemnego zapaszku z odkurzacza, a może rozprzestrzeniać się przyjemna i delikatna woń np. lawenda. Wystarczy wrzucić wkład do worka lub wessać do odkurzacza podczas jego pracy. I gotowe! Od razu milej się sprząta.

Wszystkie te akcesoria są marki Wessper dostępne na https://www.agdmaster.com/

Korzystacie z takich akcesoriów? Są niezbędne prawda?!

Komentarze

  1. Ja jestem w trakcie zmiany odkurzacza mój coś słabo ciągnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkurzacz by mi się przydał, niestety nie mam żadnego póki co, bo mi się zepsuł skubany :/ Niestety, muszę znaleźć pracę, bo na krechę nikt mi nie sprzeda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie kupiłam nowy odkurzacz, ale o tej marce nie słyszałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że można dokupić takie akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zapach do odkurzacza już dawno chodził mi po głowie, pora zamówić

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna propozycja. A swoją drogą masz bardzo piękny dom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcesoria do odkurzacza to ważna rzecz. Znacząco ułatwiają pracę odkurzaczem. Sama często dokupuję takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. O zapachu do odkurzacza sama się zastanawiałam, ale teraz nie ma wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam kiedys takie patyczki zapachowe, ale nie zdaly u mnie egzaminu, teraz dzialam z Dysonem wiec nic nie potrzebuje dodatkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny odkurzacz, wcześniej nie używałam żadnych wkładów zapachowych

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zapachy są fajne - kiedyś często stosowałam, teraz rzadko sięgam po nie. Dawno nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te zapachy do odkurzacza. Często je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie sie prezentuje :) ja poki co uzywam zelmera

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w te wakacje przeniosłam się na odkurzacz piorący Karcher

    OdpowiedzUsuń
  15. SPA dla każdego. Jako Infraline title="sauny">www.infraline.pl gwarantujemy najwyższą jakość naszych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapachy do odkurzacza. Często kupuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty