Joanna, Pielęgnacja ciała z liniami Naturia i Sensual

Polska marka Joanna lubi zaskakiwać swoich klientów. I co jakiś czas wprowadza ciekawe kosmetyki. W swojej ofercie posiada też takie, które uważam za pewniaki i bardzo je lubię. Dzisiaj właśnie w tym wpisie poznacie trochę nowości z linii Sensusal i Naturia, gdzie coraz więcej składniki są naturalne.
jakie od pewnego czasu można dostać w drogeriach.
Znane i lubiane wszystkim peelingi do ciała, żele, balsamy czy też kremy do stóp i dłoni. Prosta pielęgnacja, a jakże ważna jest codzienna rutyna.
Oferta rozszerzyła się o kolejne zapachy, a mowa o peelingach drobnoziarnistych, w świetnych małych pojemnościach 100ml. Wszyscy je dobrze znają, a kolejne zapachy to strzał w 10-tkę.
Niby takie niepozorne, a jednak mają moc i to dużą. Dla mnie rewelacyjnie ścierają martwy naskórek. Skóra staje się mega wygładzona, pełna jedwabistej miękkości.
Spójrzcie jakie kolorowe mają konsystencje. Przyporządkowane do danego zapachu. A zapachy to magia, cudne, słodkie, owocowe. Och uwielbiam te soczyste nuty, które kojarzą się z beztroskim latem i słodyczą. Mamy tutaj do wyboru niezliczoną ilość, akurat posiadam truskawkę, grejpfrut, czarną różę, malinę, czarną porzeczkę i całkiem inny scrub Fine Scrub Cannabis. Jak dla mnie wszystkie świetnie działają. Mają tylko małą wadę szybko się kończą.
Na peelingach oferta się nie zamyka i tutaj mam ciekawy duet do pielęgnacji ciała. To kremowy żel pod prysznic i balsam do ciała.
Kremowy żel pod prysznic z olejkiem arganowym z linii Sensual.
Duże opakowanie 500ml zawiera gesty, kremowy żel. Dobrze się pieni, przyjemnie otula swoją konsystencją i bajecznym arganowym zapachem. Takim miłym dla nosa. Skóra jest dopieszczona, umyta, miękka i gładka. Nie czuje wysuszenia zaraz po umyciu, więc jest ok. Później już nakładam systematycznie zresztą balsam do ciała. Jak wiecie to moja rutyna i jej nie zmieniam od lat.
Kremowy żel idealny jest do każdego rodzaju skóry, w tym delikatnej.

A balsam do ciała nie byle jaki również z linii Sensual z kolagenem morskim.
Balsam posiada kremową konsystencję, o lekko błękitnym odcieniu. Dobrze się wchłania, nie rozmazuje po skórze i nie trzeba długo czekać na wchłonięcie.
Zapach jest dla mnie fascynujący, mega kobiecy i zmysłowy. Subtelny i delikatny, a zarazem fajnie wyczuwalny, przyjemny dla nosa. Lekko morskie nuty. Fenomenalny. Świeży.
Balsam do ciała z kolagenem morskim świetnie nawilża skórę, pozwala jej cieszyć się z miękkości i gładkości. Skóra jest lekko ujędrniona, elastyczna, pełna wdzięku i powabu. Przyjemnie się go używa, czuję taki komfort zadbania i rozpieszczenia. Zaskoczył mnie ten balsam spodziewałam się ot! Zw ykłego balsamu, a jednak ma coś w sobie co mnie do niego przekonało i chętnie się używało. A czemu używało, ponieważ zobaczyłam dno. Tak się do niego przyssałam.

Jeszcze chce Wam polecić fajny zestaw do pielęgnacji dłoni i stóp z linii Sensual z kozim mlekiem. Co za zapach. Normalnie ostatnio same zachwyty. Nie tylko nad zapachami, ale także i opakowaniami, które są przyjemne dla oka. Nie zaprzeczę, że kupuję oczami i ładniejsze opakowania bardziej wpadają mi w oko. Lubię jak się coś wyróżnia.
Oba produkty są w takich samych tubkach, podobnej szacie graficznej, z tym że krem do rąk i paznokci posiada bardziej jasny, biały przód.
Konsystencja średnio gęsta, kremowa, łatwo się rozprowadza, szybko wchłania na dłoniach. Nie zostawia tłustego filmu. Przepięknie pachnie nie spodziewałam się, że kozie mleko może tak zaskoczyć, ale nie jemu samemu przysługuje się pochwała, ponieważ krem jest jeszcze z dodatkiem jedwabiu co sprawia, że zyskuje ciekawy zapach, ale nie tylko. Można dostrzec dobrze nawilżone dłonie, które potrzebują większej uwagi. A ten moment jest ok, skóra nie jest już sucha i spierzchnięta, a dobrze nawilżona, odżywiona, elastyczna i mniej narażona na podrażnienia.

Natomiast krem do stóp Sensual kozie mleko ma bardziej gęstszą konsystencję, jednak również kremową. 
Bajecznie pachnie, a to co robi ze stopami zasługuje na pochwałę. Stopy są mocno zmiękczone, zrogowaciały naskórek zmiękczony już nie pęka. Skóra wyraźnie zregenerowana, choć nie jest to etap natychmiastowy i wymaga cierpliwości, ale warto zadbać o skórę stóp w ten sposób. Oczywiście znam szybciej działający krem do stóp o wiele droższy, jednak ten stosuję systematycznie nawet jak mocny problem się nie pojawia i mi pasuje. Lubię czuć miękkość i gładkość stóp. Działanie wzmacniam sobie nakładaniem skarpet na noc.  Ten komfort to jest to na co każda kobieta powinna się zdecydować.

Pielęgnacja ciała z produktami Joanna z linii Sensual jak i Naturia to czysta przyjemność. Produkty dostarczyły mi sporej dawki nawilżenia i odżywienia, a przy okazji zachwyciły mnie zapachem. Bo nie ukrywam lubię jak działanie idzie w parze z zapachem. To właśnie to sprawia,(te dwie zalety idealnego kosmetyku), że wybieram takie, a nie inne kosmetyki. Nic na to nie poradzę.

Właśnie pod tym względem uwielbiam produkty Joanna, ponieważ są dobrze dostępne, idealne na każdą kieszeń i zadowalają swoim działaniem. Oto dowód na to, że bez mocnego wstrząsu dla portfela można dokonać dobrych zakupów.
Aha wszystkie te produkty możecie dostać w sklep.joanna.pl
(jeśli nie znajdziecie ich stacjonarnie)

Komentarze

  1. peelingi są kultowe, używam ich od lat i uwielbiam ich owocowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wszystkie te kosmetyki, chętnie bym je wszystkie przygarnęła, co jeden to lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa seria, ciekawia mnie nowosci Joanny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Joanna zna chyba każdy, są popularne i lubiane. Miałam te małe peelingi

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi tej marki po prostu uwielbiam za ich aromaty. Ale kremowego żelu pod prysznice nie znałam wcześniej, musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Joanna ma tanie a bardzo dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie miałam niczego tej firmy, ale bardzo miło wspominam peelingi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te peelingi wyglądają niesamowicie kusząco. Muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna ma spory wybór fajnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie mialam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty