#dovemojepieknomojahistoria
To
już kolejny rok jak marka Dove inicjuje kampanie gdzie zwraca się
uwagę społeczności w jaki sposób kobiety dokonują samooceny. A
dobrze wiemy że wcześniejszy nacisk na to dał ktoś inny i teraz
źle się z tym czują.
Dlatego
Dove zamiast modelek pokazuje prawdziwe kobiety, które zachwycają
pełnymi kształtami, ale też i drobną figurą. Pokazuje przede
wszystkim prawdziwe życie i zachęca do bycia sobą.
To
w 2004 roku po raz pierwszy Dove ruszyło z kampanią i wtedy
rozpoczęła się prawdziwa dyskusja. Z roku na rok własne samooceny
niestety niskie podnosiły się i kobiety zaczęły zwracać uwagę
na to, że są inne, ale ja swój sposób piękne i postrzegają się
inaczej. Są bardziej świadome i coraz częściej pewne siebie. Ie
ma co podążać ślepo za medialnymi kanonami piękna. A warto
dostrzec swoje prawdziwe piękno! Bo każda historia jest inspiracją
dla innej. Wystarczy uwierzyć w siebie.
Kampania
ma na celu uświadomienie kobietom, że nie ma sensu presji bycia
idealną, ponieważ wszystkie kobiety są piękne!
Spójrzmy
prawdzie w oczy ideałów nie ma! A każda z nas jest piękna, silna
i zasługuje na uwagę. Myślę że w tej kwestii jesteśmy zgodne! I
każda kobieta posiada swoją historię i mam nadzieję że czujecie
się dobrze w swojej skórze!?
Jej! Jak dawno mnie tutaj nie było a tu takie zmiany! :)
OdpowiedzUsuńIdeałem jest każda z nas, dlatego że jest inna, niepowtarzalna :) Bardzo lubię kosmetyki Dove :)
OdpowiedzUsuńLubie tą markę :)
OdpowiedzUsuńMyślę, że dobrze że Dove promuje takie akcje :)
OdpowiedzUsuńkampanie dove zawsze są pozytywne, ta marka widzi, że nie jesteśmy klonami, każda z nas ma swoje piękno
OdpowiedzUsuńsuper, że są marki które uważają że każda kobieta jest piękna i zasługuje na to miano
OdpowiedzUsuńFajna jest ta kampania, lubie zele pod prysznic Dove ;)
OdpowiedzUsuńBardzo lubię kosmetyki tej firmy.
OdpowiedzUsuńTo prawda, nie ma idealow :) Super, ze Dove robi takie kampanie
OdpowiedzUsuńBardzo podobają mi się te akcje DOVE. Szkoda, że więcej firm nie wspiera takich ważnych kampanii.
OdpowiedzUsuńnie ma ideałów i ich nie będzie! a każdy z nas ma ukryte w sobie piekno
OdpowiedzUsuńTa akcja jest naprawdę świetna i brawa dla marki :)
OdpowiedzUsuńWiadomo. Ideałów nie ma :)
OdpowiedzUsuńDove dzięki tym akcjom daje siłę kobietom i pomaga im się akceptować
OdpowiedzUsuńTo fakt że eni ma ideałów a zobaczenie w sobie piękna to super sprawa.
OdpowiedzUsuńMarka Dove ma zawsze takie delikatne żele pod prysznic. Cenię ich za to, że pokazują prawdziwą kobietę i mają właśnie takie naturalne kampanie oraz reklamy.
OdpowiedzUsuń