Wiosenne nowości Rosmann

Wiosna trwa w najlepsze, a wraz z nadejściem nowej pory roku w drogeriach Rossmann można zaleźć nowości, perełki kosmetyczne, które zachwycają nie tylko coraz to lepszym wyglądem, ale i działaniem. Ostatnio pisałam Wam o świetnym <<olejku do ust Alterry>>, a teraz poznajcie kolejne nowinki jakie u mnie zagościły.
Na pierwszy rzut idzie kokosowe cudo, a jest nim Isana, Olejek kokosowy do włosów
Uwielbiam ten zapach i ogólnie te olejki. Tutaj nie trzeba przesadzać wystarczy kropla a uzyskany efekt na moich włosach jest satysfakcjonujący. Przede wszystkim fajne opakowanie, które jest z poręczną pompką i w dodatku przeźroczyste. Co bardzo lubię. 

Zapach to wspaniały świeży, autentyczny zapach kokosa. Bardzo mi się podoba. Ładna kolorystyka to także plus, który cenię w kosmetykach. Częściej po ładniejsze opakowania sięgam. Konsystencja jest taka jakby silikonowa, w opakowaniu wygląda jak żelowa. Jak wspomniałam wyżej wystarczy kropla, aby włosy lepiej się rozczesywały, układały. Fajnie, ze można rozwiązać problem z plątaniem się włosów. Włosy po tym olejku cudownie błyszczą, są nawilżone, sypkie, lekkie, i cudownie gładkie. 
Nie jest to ciężki olejek który mocno przetłuści włosy, bardziej je odżywi i nada elastyczności, blasku. To mój trzeci olejek Isany, choć o innym zapachu i muszę przyznać, że są ogromnie wydajne. Muszę dzielić się z siostrą i mamą, bo nie da rady ich tak szybko zużyć.
Opakowanie ma pojemność 100ml olejku i kosztuje 11,99zł


Wiosną nie można obejść się bez kolorowych paznokci, u mnie to przewaga oczywiście pasteli. W asortymencie Rosmann pojawiły się piękne klasyczne lakiery do paznokci AA Wings of colour, Oil Therapy
Idealne na wiosnę i lato. Z uwagi na noszenie hybryd zestaw przejęła siostra. Jest nimi zachwycona. Myślę, że osoby, które nie stosują hybryd czy żeli na pewno będą nimi zainteresowane . 2 warstwy i szybki manicure gotowy. Trzy dni noszenia. Piękny połysk i efekt zachęcają.
Odcienie jakie tutaj widzicie to:
- 22 - Fresh Papaya
- 23 - Vivid Vanilla
- 25 - Blue Magic
- 30 – Tasty Strawberry
Lakiery to koszt 12,99zł/11ml

Przy klasycznych lakierach doskwiera nam niecierpliwość ich suszenia. Jest na to sposób. Rival de Loop, proponuje nam spray błyskawicznie osuszający lakier do paznokci
To co mnie najbardziej w nim zdziwiło to, że ma cudowny zapach. Jest on kwiatowy, przypomina perfumy i faktycznie przyspiesza suszenie lakieru. Ta mała metalowa buteleczka, która zawiera 50ml sprayu to produkt, który powinien znaleźć się w każdej kosmetyczce. Ułatwi życie nie jednej z Was.
50ml to koszt 8,49zł.

For Your Beauty, Sensitive, Pilnik do paznokci. 
To dwustronny pilnik, który nada paznokciom kształtu. W szybki sposób można wykonać manicure. Z jeden strony mamy bardziej ostrą polerkę, a z drugiej delikatna. Wszystko od naszych potrzeb. Dla mnie must have każdej kobiety. Uwielbiam takie papierowe pilniki, które mają super moc ścierania i łatwego nadania kształtu paznokcia. Jego cena to ok.4zł
Dezodoranty dobieram z wielką starannością ze względu na swoje nadmierne pocenie się. Jednak coraz to nowsze produkty kuszą i zachęcają do spróbowania. A jako, że obserwuję nowości kosmetyczne na rynku i nie mogę przejść obojętnie koło nich. Zachwycająca grafika na opakowaniu Isana, Deospray Soft Blossom totalnie mnie oczarowała. Fanka ogrodu i kwiatów po prostu to kupi.
 Małe poręczne, wyprofilowane opakowanie, a po wstrząśnięciu i aplikacji uwalnia się śliczny i delikatny kwiatowy zapach. Świeżość i lekkość zapachu działa komfortowo. Czy faktycznie chroni skórę, jak dla mnie przez dłuższy czas, ale nie cały dzień. Przy normalnym trybie życie, bez stresowo i dla osób, które nie maja problemów z nadmierną potliwością będzie idealny. Sam zapach odświeżenia to przyjemność. Kosztuje niewiele, bo ok.4zł/75ml. Do wyboru jest jeszcze wersja 150ml, więc warto samemu się przekonać jak to jest.
 
Wierzbicki&Schmidt, Czarna orchidea, Poranna rosa, Odżywka do włosów
Odżywka w formie sprayu, choć posiada kremową konsystencję. Łatwo się wchłania. Pachnie męsko, nuty wód starszego Pana, trochę przełamane jest to ziołami.

Odżywkę stosuje się bez spłukiwania. Nie jestem przekonana do odżywek w formie sprayu, jednak ta posiada kremowa konsystencję i jest na tyle względna, że chce się jej spróbować. Tym bardziej, że posiada tyle obietnic, aż 20! A przy tym komplet, aż 12 ziół. I zdecydowanie można stwierdzić, że się sprawdzają. Odżywka wygładza włosy, zmiękcza je, ułatwia rozczesywanie, a także świetnie nawilża, odżywia, dodaje blasku. Włosy wyglądają ładniej, zdrowiej. Dodatkowo odżywka pełni funkcję zabezpieczenia końcówek włosów przed wpływem gorąca. Zapewnia ochronę termiczną. I nie obciąża włosów. Kosztuje 29,99zł/150g.
Na koniec mam jeszcze perełkę. To Isana Professional, Efektywna maska do włosów Oil Care
Świetna kremowa, gęsta maska, którą włosy wpijają. Pachnie nieziemsko. To połączenie olejków aragnowego i migdałowego. Istana eksplozja nut zapachowych. Słodki, jadalny, intensywny i perfumowany. Mega.
Maska zalecana jest do włosów bardzo suchych, który są „wymęczone” przez wiele czynników, a chociażby suszarkę, lokówkę czy prostownicę. Wspomaga je dogłębnie nawilżając, odżywiając. Poprawia wygląd włosów, są cudownie miękkie, gładkie, sypkie i cudownie lśnią. Łatwiej je okiełzać, rozczesać i mniej się elektryzują. Co najlepsze efekty widać szybko, więc to taka maska dla niecierpliwych. Uwielbiam ją stosować po farbowaniu włosów. W natychmiastowy sposób potrafi nawilżyć włosy, wygładzić je i doprowadzić do ładnego stanu. Kosztuje 11,99zł/250ml

W Rossmannie można znaleźć wiele ciekawych kosmetyków, i wiadomo w tym nowości. Co jakiś czas pojawiają się nowe i ogromnie kuszą. To tylko garstka z nich, ale pokazuje, że nie tylko mocne i znane firmy mają fajnie jakościowo kosmetyki. Rodzime marki Rossmann też nie są najgorsze, a po co przepłacać jak można mieć taniej.

Komentarze

  1. Na pewno na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne nowosci! Najbardziej ciekawia mnie produkty z Alterra i odzywka do wlasow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w Rossmannie, ale zaciekawił mnie ten kokosowy olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten olejek kokosowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery AA są boskie - przecudowne kolory i idealne na lato. Odżywkę od W&S Academy mam w domu - wysłali mi w podziękowaniu za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek kokosowy do włosów muszę koniecznie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie tej olejek z kokosem, muszę się mu przyjrzeć przy następnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przedstawionych przez Ciebie nowości najbardziej zaciekawiła mnie odżywka do włosów, lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. "Czarna rosa" to coś co mnie zaciekawiło i chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery bardzo ładne, jak najbardziej w moim guście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa odżywki z Isany. Jeszcze nie uzywałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą maskę na pewno kiedyś kupię.Bardzo lubię tę serię kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym wypróbować olej kokosowy do włosów. Podobają mi się także odcienie lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow świetne nowości :) Lubię Isanę muszę obadać te produkty w rosku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maska z Isany. Muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier mają ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. maskę do włosów z chęcia bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  18. poranna rosa mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki mają te lakiery od AA

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje wlosy nie lubia olejku kokosowego, ale te lakiery mnie zaciekawily na zelu beda sie trzymac duzo dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy. Kolory lakierów śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno kupię tą odżywkę czarna orchidea, miałam maskę z tej serii i była super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery do paznokci mnie bardzo zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze kolorowo, ładne pastelowe lakiery . fajne wiosenne nowości będą dostępne w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  25. Rossmann sie rozhulal z promocjami ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Już czuje zapach tego olejku kokosowego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakiery z AA świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że znalazła się również moja ulubiona marka z Rossmana ISANA. Olejek bardzo mnie zaciekawił, pewnie dlatego, że lubię kokos ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno kupię tą maskę do włosów Isany - odżywka z tej serii jest super.

    OdpowiedzUsuń
  31. te lakiery maja genialne kolory

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę kupić ten olejek do włosów kokosowy z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te lakiery mają bardzo ładne i pastelowe kolory, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się odcienie lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wypróbuję ten olejek do włosów z Isany :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty