Farmapol, Fruity jungle, Kremy do rąk smoczy owoc i liczi

Sezon wiosenno-letni sprzyja zapachom słodkim-kwiatowym i nie może ich także zabraknąć także w kosmetykach. Tym bardziej takich do pielęgnacji ciała, a jeszcze bliżej dłoni.
Farmopol wypuścił na rynek kosmetyczny iście wakacyjne opakowania kremów do rąk, ale zapachy nie zostały im obojętne, również w tym klimacie.
Fruity jungle to bajecznie pachnące kremy do rąk, które zadowolą fanów pielęgnacji dłoni o tej porze roku. Kremy świetnie wchłaniają się w skórę, bardzo szybko, wręcz błyskawicznie, zostawiając mój ulubiony i ceniony mat. Skóra nie klei się, ani nie lepi. Nie ma też żadnej warstwy na skórze, ani błysku. Czysty i zadowalający mat. Wiele osób to doceni.
Konsystencja różni się lekko wyglądem różowy to dragon fruit, a biały liczi. Gęstość praktycznie taka sama, liczi lekko gęstszy. Jednak nadal można mówić o lekko rzadkich, takich w sam raz konsystencjach.
Moje serce podbił oczywiście dragon fruit czyli smoczy owoc (pitaja), o bajecznym, słodkim i owocowym zapachu, który kojarzy mi się z truskawkami, albo nawet gumą owocową tez coś na wzór truskawki. Uwielbiam te nuty, mam nawet żel i peeling o tym zapachu i za każdym razem uwielbiam się w nim zatracać.
Liczi to egzotyczny, owocowy zapach. Również ładny, przyjemny. Jednak smoczy owoc wygrywa.
Bogactwo witamin i minerałów sprawia, że chętnie się sięga po kremy do rąk Fruity jungle. Skóra jest cudownie miękka i gładka, bardziej nawilżona i odżywiona, a nawet zregenerowana. Przynoszą ulgę suchej i szorstkiej skórze.
Egzotyczne, rajskie opakowania jak i zapachy, szybkość wchłaniania i świetne działanie nawilżające, odżywiające to wyróżnia te kremy spośród innych.

Do wyboru są trzy wersje, u mnie widać dwie, dostępna jeszcze acai.

Jestem ciekawa czy przekonują Was tak wakacyjne opakowania jak i zapachy kremów do rąk?

Komentarze

  1. Bardzo kuszą mnie te kremiki, tym bardziej że ręce smaruję bardzo często w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smoczy owoc to mój faworyt, używam go najczęściej w pracy i już kończę tubkę

    OdpowiedzUsuń
  3. W tych kremikach już wizualnie można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smoczy owoc to także mój ulubieniec z tych kremów. Zapach ma genialny i aż chce się po niego sięgać co chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko używam kremu do rak bo po nim pocą mi się rece... Ale wygląd mają piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam już o nich,. Opakowania są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo przekonują :) na ten smoczy owoc mam ochotę już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam dwa kremy ale zamiast smoczego owocu mam jagody acai i pięknie pachnie. Sprawdzają się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, który bym wybrała, chyba kierowałabym się zapachem. Same opakowania są przyciągające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrych kremów do dłoni nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
  11. Już czuje te zapachy mam na nie mega ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sa te kremiki! Zdecydowanie zapachy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ich szata jest cudowna. Nie wiem ba ktory bym sie zdecydowala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie wyprobowałabym tych kremów ze względu na zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to liczi mnie kusi, zapach musi być super

    OdpowiedzUsuń
  16. Super mają te opakowania! Na pewno zakupię te kremy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają przepiękną szatę graficzną te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kosmetyki, które mają tak piękną szatę graficzną, muszą też pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. smoczy owoc pachnie cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz same opakowania zachęcają żeby wypróbować te kremy

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie owocowe zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam 3 kremiki z tej serii i smoczy owoc to mój niekwestionowany ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kremy prezentują się bardzo ciekawie. Same opakowania swoimi kolorami zachęcają do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kremy mają cudowne opakowania, ja kremuję dłonie nałogowo, więc nowy krem z pewnoscią się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kremy wyglądają pięknie i pewnie jeszcze piękniej pachną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że mam aż tyle kremów do rąk - oba warianty bardzo mnie kuszą, szczególnie zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja uzywam obecnie kremu Dove a avocado i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. te kosmetyki maja obłędny zapach i będą kolejnymi zaraz jak skończę opakowanie od dove!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty