Eveline, Liquid Control HD Long Lasting 24H, Baby Face Effect

Od kiedy Liquid Control HD pojawił się w ofercie nowości kusił mnie niezmiernie. Wiele osób też zachwyca się nim, poleca, więc tym bardziej chciałam się przekonać jak to będzie u mnie.
Już samo opakowanie widać, że gustowne, na czasie i z klasą. Bardzo lubię opakowania w formie szklanej, w takich buteleczkach. Od razu widać, że firma się stara, idzie z duchem czasu. Podkład aplikujemy za pomocą pipety. Akurat i tak zawsze nakładam na dłoń, więc tutaj czy jest pompka czy pipeta nie ma znaczenia. Obie wersje świetne. Choć w tym przypadku jednak ma znaczenie, gdyż podkład jest bardzo płynny, wręcz wodnisty i ta pipeta ułatwia aplikację.
Odcień jaki posiadam to 015 Light vanilla (w ofercie 6 odcieni). Faktycznie jasny beżowy odcień, z żółtymi podtonami, który pasuje do mojej twarzy nawet teraz, gdy jestem nieco blada. Nie ciemnieje mocno, ale po czasie widać jak stapia się z cera i zaczyna bardziej pasować niż przy nakładaniu. Łatwo aplikuje się go gąbkę, jak i pędzlem.
Posiada delikatny, subtelny zapach.
Liquid Control HD to bardzo lekki podkład, o nie tłustej konsystencji, o bardzo średnim kryciu, wręcz małym. Bardzo dobrze wyrównuje koloryt skóry, stapia się z cerą, nie powodując maski, a raczej jest jak „druga skóra”. Faktycznie ta naturalność jest prawdziwa i to marce się udało.
Wszelkie niedoskonałości, mocne zaczerwienienia czy mocno ciemne cienie pod oczami są widoczne i trzeba wspomagać się dodatkowo korektorem.
Trochę jednak podkreśla suche skórki i od razu są widoczne, rzucające się w oczy.
Trzyma się na twarzy dosyć sporo, bo praktycznie takie bite 10 godzin. Nie ściera się wcześniej co jest zaletą. Nie wzmaga świecenia się.
Skóra jest ładnie ujednolicona, wygładzona, pory zakryte.
Nadaje skórze aksamitną miękkość, bardzo naturalny look, rozjaśnia ją, poprawia wygląd. Wygląda świeżo i promiennie. Efekt jaki zostaje na skórze jest pudrowy, lekko matowy.

Stosuję go na co dzień, aby ujednolicić skórę, bo w tym jest świetny. Cenię sobie jego naturalność, bo faktycznie wygląda jak druga skóra. Lubię też jego lekkość. Ma wiele zalet i to mocnych, jednak brakuje mi tu choć tego większego krycia.

Plusem płynnej, lekkiej konsystencji jest fakt, że nie zatyka porów, skóra nie jest obciążona, ale za to mamy znacznie mniejsze krycie.

To podkład dla osób, które nic nie mają do ukrycia, cenią sobie naturalność i lekkość podkładów na co dzień. A także które wiele nie wymagają. Do naturalnego looku, a nawet typu make up - no make up, idealny.

Ciekawostką jest jeszcze jego pojemność, bo 32ml. Można go dostać w cenie, ok. 35zł.

Komentarze

  1. JEstem wierny Catrice ale ten podkłąd może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię w tym podkładzie ten efekt stapiania się ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten podkład. Aktualnie go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się niestety nie sprawdził ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle ze u mnie sprawdzilby sie znakomicie, zazwyczaj szukam tylko wyrownania kolorytu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo dobrego o nim słyszałam, ale nie miałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię podkłady od Eveline, tego jeszcze nią kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. to jeden z moich aktualnie ulubionhych podkladow

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie dla mojej cery, ale zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze go nie dorwałam, póki co mam zbyt dużo podkładów

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i nawet lubie, chociaż opakowanie bardzo podobne do innej marki:). Jak dla mnie jest moze troche zbyt plynny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na co dzień mogła bym go sprawdzić a na wyjścia wolę coś bardziej kryjącego

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, to podkład dla mnie, lubię lekkie, pozwalające skórze oddychać i niekoniecznie mocno kryjące

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy chwalą ten podkład a ja ciągle go nie mam. Czy to czas najwyższy ruszyć cztery litery do sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie mam spory zapas ale na pewno kiedyś go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja poluję na najjaśniejszy kolor, ale jest ciężko xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go kiedys kupić jak byłam na zakupach, ale jednak się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale czytalam już na jego temat kilka pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi przeszkadza w tym podkładzie pipeta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo go lubię i na pewno kupię kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jednak wymagam od tego typu kosmetyków trochę więcej. Mam cienie pod oczami i robiąc makijaż chce je ukryć.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię ten podkład, nie mam większych problemów ze skórą to i ukryć nie mam czego :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jednak lubię mocniejsze krycie, więc podkład raczej nie dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chciałabym go wypróbować, chyba kupię go sobie w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poki co nie rzucam sie na jego testowania bo mam za duzo podkladow ale jak jest widoczny na skorze to niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Podkłady z Eveline zwykle się u mnie nie sprawdzały, ale ten poleca tyle osób, że muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam go zakupić na promocji w Rossmanie ale został wykupiony i wzięłam inny. Na pewno jak ten mi się skończy to znowu pójdę na łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc liczyłam na trochę większe krycie, raczej się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty