Avon Luck Limitless dla Niej

Piękny zapach to podkreślenie charakteru kobiety. Wychodzi na to, że jestem słodka, kocham kwiaty i brakuje mi pazura. Mimo, że wiele perfum takich jest to jednak posiadają w sobie to coś co sprawia, że się je uwielbia. I nie jest się wcale takim nudnym. I tak samo jest z nowym zapachem Avon Luck Limitless.
Od razu zauroczył mnie flakonik. No zobaczcie jaki piękny, słodki i kobiecy. Idealnie wygląda na toaletce. Mimo, że jest kwadratowy to ta kokardka jest jak wisienka na torcie. Jednak to zapach sprawia, że jestem totalnie otumaniona. Zachowuje się jak zaczarowana.
Avon Luck Limitless to faktycznie ekskluzywny zapach, który nadaje się na wieczór, ale nie odmawiam sobie tej przyjemności i za dnia na wiosnę i lato. Luksusowe składniki sprawiają, że zapach jest nie powtarzalny. Jego nuty to ekskluzywny bursztyn diamentowy, egzotyczne pomelo, złota orchidea, słodka wanilia z Madagaskaru. Zmysłowe połączenie nut tworzy niezwykłą pewność siebie, chęć bycia w centrum. Inspiruje do sukcesu.
Nie dostaniemy tutaj samego chamskiego słodkiego zapachu wanilii, o nie! To bogate połączenie, które przebija bursztyn diamentowy, złota orchidea podkreśla słodkość zapachu, a egzotyczne pomelo akcentuje świeżość i lekkość.
Avon Luck Limitless oczarował mnie. To wspaniałe połączenie zapachowe, które nadaje się na co dzień jak i na wieczór. Symbolizuje większe i ważniejsze wyjścia, na których lubię czuć się wyjątkowo. Pachnie słodko i większość osób boi się tego zapachu, a nie potrzebnie. Te nuty mimo słodkie, nie są mdłe, owiewa je nuta świeżości i takiej błogiej lekkości. pod wpływem ciepła mojego ciała zapach fajnie się rozwija. Staje się tajemniczy, kobiecy. Warto najpierw je obwąchać u konsultantki. Ale to ode nie które kobiety czują go i pytają co tak ładnie pachnie. A zapach jest śliczny, kobiecy, uwodzicielski. Polubią go osoby, które cenią słodki kwiatowy i owocowy zapach. Bez dodatku mocnego piżma, zastąpione bursztynem. Pachnie bardzo długo jak dla mnie prawie cały dzień, zawsze gdzieś ukradkiem go uczuć, wydobywa się. Z czasem trochę mniej, jednak jest i cenię go za to. Ogólnie jestem fanka perfum Avon, oczywiście nie wszystkich, bo jest większość takich których na sam zapach odrzuca mnie. To kwestia gustu i o tym się nie dyskutuje. Ale te nowe musicie koniecznie powąchać, a nawet lepiej spryskać skórę. Wtedy od razu poczujecie, że ciągnie go Was do niego.

Oprócz wody perfumowanej w katalogu Avon znajdziecie jeszcze balsam do ciała i dezodorant. 
Dezodorant fajnie sprawdzi się w torebce. Dobrze go mieć ze sobą, a balsam podkreśli piękny zapach.
Balsam to lekka wersja kosmetyku, który całkiem fajnie lekko nawilża. Zdecydowanie traktuje go jako element dodatkowy do wody perfumowanej. Uwielbiam ten zapach, który otula moją skórę, a przez niego staje się to jeszcze bardziej wyraziste i trwalsze.

Woda perfumowana Avon Luck Limitless to koszt 54,99zł w katalogu 8/2018
a balsam i dezodorant po 6,99 każdy.

Jak dla mnie w kwestii wody perfumowane #avonsięsprawdza !

Dodam jeszcze, że Avon także stworzył linię męską Avon Luck Limitless dostępne z żelem i dezodorantem. Ta wersja również spodoba się wielu mężczyznom.

Komentarze

  1. Nie znan tego zapachu. Jednak najbardziej interesuje mnie perfum

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ZAPACH - jest przyjemny,ale nie należy do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna buteleczka, samym wyglądem bardzo kusi. Ja bardzo lubię mgiełki z Avonu, szczególnie jaśminową <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham wanilię a dla mnie te perfumy to zapach szczęści NIE TYLKO W TEORII :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachów Avonu szczególnie dobrze, ale u mnie są nietrwałe te co próbowałam . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję że to zapach dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego zapachu ale mam swojego ulubienca z Avon

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie też używam tych perfum, bardzo przyjemny a flakon prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony zapach ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam ostatnio te perfumy i według mnie naprawdę piękny zapach. Podoba mi się o wiele bardziej niż podstawowa wersja. Rozważam zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już dłuższy czas nie zamawiałam żadnych perfum z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak opisałaś ten zapach, że koniecznie muszę go poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, buteleczka jest mega urocza, a sam zapach na pewno też :) muszę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Avon to jednak klasa sama w sobie. Uwielbiam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze bardzo lubiłam perfumy z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zapach z tej serii, buteleczki są sliczne a zapachy tez niczego sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfume kupilabym za sam flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach luck for her byl super! Tego też koniecznie muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach Luck mi odpowiada jedynie trwalosc niestety bardzo zawodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wygląda flakonik tych perfum :) Uroczo prezentowałby się na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten perfum zdecydowanie mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam niewiele kosmetyków Avon. Te wyglądają przepięknie. Perfum ma piękny flakonik. Ciekawa jestem jego zapachu. Pozostałe produkty też prezentują się bardzo dobrze. Koniecznie muszę poznać tą serię. Zaintrygowała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ten zapach, mam go w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię ten zestaw, flakonik perfum jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten flakonik perfum wygląda wprost bajecznie - Avon ma coraz piękniejsze zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  26. musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj mega lubię ten zapach :) Luck ma piękny zapach i podoba mi się każda wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten flakonik jest przesłodki! Kiedyś używałam namiętnie perfum z Avon :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny jest ten zapach ! Flakonik również bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to po raz pierwszy chyba avon mnie zaskoczył flakonem pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty