Skin79, Beauty Mask, Fan Of Poland, Nawilżająco-kojąca maska kibica Fan of Poland World Cup 2018 i Multiwitaminowa maska Kibica Sports Festival

Już za kilkanaście dni najważniejsze wydarzenie sportowe, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej Rosja 2018 i dla fanów tego typu imprez w kosmetyce też można zaleźć odzwierciedlenie. A mianowicie Beauty Maski w płatach w patriotycznych barwach. To skin79 wpadło to na pomysł i świetnie im to wyszło.
Maski otrzymujemy w płacie, duże, które odpowiednio mieszczą się na całą twarz. Są mocno nasączone, wręcz aż ociekają. Skóra świetnie wchłania ten płyn/esencję. Po kilkunastu minutach zostaje nie wiele, jednak resztę wklepuję w skórę.

Nawilżająco-kojąca maska kibica Fan of Poland World Cup 2018
Ta maska jest w całości biało-czerwona. Pachnie bardzo delikatnie, subtelnie. Lekko zapach różni się multiwitaminowej.
Maska zawiera wyciąg z baobabu, który zapobiega starzeniu się. Pantenol likwiduje zaczerwienieni.
Maska przenika w głąb skóry, świetnie ją nawilża, wygładza skórę, zmiękcza ją. Łagodzi podrażniona skórę, przynosi ulgę, a nawet lekko rozświetla. Czuje przyjemne działanie, fajne uczucie na skórze takiego odpoczynku, relaksu solidnego nawilżenia.

Multiwitaminowa maska Kibica Sports Festival 
to wersja nieco okrojona, różni się. Mam na myśli, że tutaj dostajemy mały symbol kraju, czyli tylko w postaci prostokąta białego-czerwonego wymalowanego na twarzy na całej białej płachcie maski. Nie jest oczywiście w niczym gorsza. Również rewelacyjnie nasiąknięta esencją.
Zawiera glutation, który przyspiesza regenerację naskórka. Poprawia teksturę skóry, uelastycznia ją, napina, zmniejsza rozszerzone pory. Co ciekawe ma zmniejszać rumień i rozjaśniać skórę.
A co ja zauważyłam zdecydowanie cudowne nawilżenie, wręcz odżywienie. Skóra bardziej napięta, ale nie wysuszona, i lekko rozświetlona.

Maski oczywiście różnią się wyglądem jak i działaniem, ale jedno co ich łączy to doskonałe nawilżenie i miłość do piłki nożnej oraz kraju. Świetna opcja, aby pokazać się jakim się jest patriotą:) Można razem z mężem odprężyć się i pokazać mu, że my kobiety też możemy po swojemu interesować się piłką. A przy okazji zmusić ich do nałożenia maski:D

Maski można dostać w 4 paku, czyli zestaw 4 masek kibica w cenie 49zł w skin79-sklep.pl/skin79-zestaw i pojedynczo multiwitaminowa 14,90zł w skin79-sklep.pl i nawilżająco-kojąca skin79-sklep.pl

Jak się Wam widzę tego typu maski?

Komentarze

  1. Pomysłna wykonanie świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że nie tylko wyglądają fantastycznie, forma jest przyjemna ale i działanie masek satysfakcjonujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sięgam po maski w płacie ze względu na ich cenę i nie pewne działanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaderskie maseczki idealne dla kibicow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja fanką sportu nie jestem, ale maseczkę mogę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwyt marketingowy udal im sie idealnie. Ja nie jestem wielka fanka pilki noznej, wiec nawet mnie nie interesuje to wydarzenie. Mysle, ze bardziej tymi maskami zainteresowalabym sie w tradycyjnej wersji niz takiej kibicowskiej
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś je już widziałam. Ciekawią mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię maski w płachcie. Tych nie miałam, ale lubię Skin79:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe maseczki:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie super pomysł te maski! W końcu wynaleźli coś dla kobiet związanego z piłką nożną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne maski :) lubie sobie takie robic

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski wyglądają świetnie! Dla prawdziwego kibica idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze ale fajne, nigdy nie stosowałam takiej maseczki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te maseczki :) zdecydowanie za rzadko sięgam po takie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki ! Te mnie bardzo ciekawią, te nadruki mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł z tym nadrukiem na maseczce. Od razu będzie się chętniej ją stosować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny pomysł :) Nie wiedziałam, że możemy kupić takie maski w płachcie, ale to super sprawa nie tylko dla fanów piłki nożnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna ta w naszych barwach narodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale genialne na mecz muszę to kupić!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty