Alterra, Olejek do ust malina

Wiosenne nowości w Rossmannie to same kuszące cuda, a jednym z nich jest olejek do ust o cudownym malinowym zapachu. Alterra to jedna z tej lepszej rodzimej marki Rossmanna, która jest bio, idealna dla Vegan, nie zawiera syntetycznych barwników, ani silikonów, parafiny. A tolerancja przez skórę jest potwierdzona dermatologicznie. 
 
Jestem wielką fanką ogólnie olejków, a tych do dbania ust również. Cenię sobie ich właściwości i to malutkie opakowanie również mnie zachwyciło.

Olejek do ust dostajemy w małej tubce, która zawiera 10ml olejku i nic nie byłoby w tym nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że przy aplikacji możemy się przyjemnie zaskoczyć. Opakowanie posiada roll-on co jest ogromnym zaskoczeniem, ale nie oznacza to, że mi nie pasuje, wręcz odwrotnie ogromna wygoda.
Sam kształt, kolorystyka bardzo do mnie przemawia. Miła dla oka, ładnie sie prezentuje i zwraca uwagę swoją prostotą i minimalizmem.   
 Olejek daje przeźroczystą poświatę, natłuszczenie. Konsystencja nie klei się to nie błyszczyk. Łatwo się rozprowadza.

Pachnie i smakuje bajecznie. To malinowe nuty i tak prawdziwe, że nie mogę doczekać się własnych malin. Nie znajdziemy tutaj sztuczności zapachu. To czysta słodko- owocowy zapach i posmak. Nie gryzie gardła.
 Olejek do ust spełnił moje oczekiwania, wręcz zaskoczył mnie formą opakowania, a dokładniej zawartością kulki (roll-on). Bardzo spodobała mi się to. Olejek szybko natłuszcza usta, nadaje jedwabisty połysk, nie powoduje lepkości, ani kleistości. Usta stają się nawilżone, cudownie miękkie, gładkie, a przy okazji mają ochronę przed wiatrem. Bosko pachnie i smakuje. Nic więcej tu mi nie trzeba.

Olejek wzbogacony jest o potrójny kompleks olejków: olej z oliwek Bio, olej jojoba Bio i olej rycynowy. 
 
Produkt jest wydajny. Można go dostać w Rossmannie w cenie ok.9,99zł

Komentarze

  1. Lubię produkty tej firmy więc na pewno się na ten olejek kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie wiedziałam, ze Alterra ma olejek do ust :) Zapach musi byc śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie po niego sięgnę ;) ostatnio ciągle mam suche usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden olejek do ust i go polubiłam, chętnie poznam i ten

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o tej marce nie nigdy nic nie testowałam:) u mnie na ustach króluje balsam Neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujący kosmetyk, ja akurat lubię olejki ale nie miałam nigdy specjalnego do pielęgnacji ust

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro przypomina prawdziwe maliny to muszę mieć ten olejek. Ja również uwielbiam te owoce i nie mogę się ich doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marka jest mi dobrze znana z blogowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do ust i produkty tej firmy więc to zdecydowanie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie olejki do ust w kulce, swietnie się nakłądaja..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale chętnie poznałabym bliżej tą pomadkę. Byłaby idealna dla moich suchych ust.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzywalam ich szampony i odzywki, ktore z czasem zrobily sie przecietne. Olejku nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię pomadki z Alterry, olejku jeszcze nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie to maleńkie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. własnie idę do rosska, więc i ten olejek dorzucę do zakupów

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam że Alterra ma takie olejki w ofercie, ten wydaje się naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tę markę i na pewno wypróbuję ich olejek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie takie olejki a maline uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam markę i lubię od nich odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się, że podawany jest przez tą kulkę - to wygodne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja za tą firmą nie przepadam, ale do ust niczego jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka rumiankowa z Alterry to moja wielka miłość więc chętnie skuszę się i na olejek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena nie wysoka więc chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że Alterra ma taki olejek w ofercie. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedys ten olejek to moj ukochany go zjadał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię produkty tej firmy. Tego olejku jeszcze nie miałam, ale chętnie się z nim poznam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty