Phyto Paris, PhytoKeratine, Gamma kosmetyków do włosów ultra zniszczonych, łamliwych, suchych

W ostatnim czasie moje włosy dostały sporą dawkę świetnych kosmetyków. Zostały odżywione, nawilżone, zyskały blask. A mogę to zawdzięczać kolejnej ciekawej serii kosmetyków do włosów, tym razem to zupełnie nowa dla mnie marka Phyto Paris.
Od razu widać, że jest to górna półka cenowa. Wykwintne, luksusowe aluminiowe i szklane opakowania. Gustowne zapachy i efekty jak z salonu fryzjerskiego.

Phytokeratine Extreme to seria do włosów matowych, pozbawionych blasku, które są łamliwe, rozdwajają się, ciężko je rozczesać. Taka intensywna regeneracja włosów w domowych zaciszu jak z salonu. Prawda, że cudownie to brzmi? I tak jest!
W skład gammy produktów wchodzi, aż 6 kosmetyków: przed myciem, oczyszczanie, pielęgnacja bez spłukiwania i ze spłukiwaniem. U mnie można poznać oczyszczanie z szamponem, pielęgnacja bez spłukiwania z kremem i ze spłukiwaniem z maską.

Kreatynowy szampon odbudowujący.
Dostajemy go w eleganckim, luksusowym aluminiowym/metalowym opakowaniu. Pięknie się prezentuje tak bogato, jednak przy stosowaniu nie jest łatwo ścisnąć butelkę. Musi stać do góry nogami, aby wydobyć szampon. Jest też zatyczka, którą się odkręca i lekko ułatwia sprawę, jednak, gdy stoi do góry nogami lepiej spływa. Bardzo słabo wydajny.
Konsystencja jest lekko wodnista, rzadka, kremowa, o takiej ecri barwie. Średnio się pieni, nie klei wlosów.

Pachnie nieziemsko. Bardzo gustownie, zmysłowo. Zapach jakby perforowany, intensywny, bardzo miły dla nosa. Włosy pachną praktycznie cały czas. Cała seria posiada praktycznie te same nuty.

Szampon doskonale oczyszcza włosy. Nadaje im zmysłowego zapachu, ale także i wyglądu. Włosy są miękkie, gładkie, wręcz bardzo wygładzone, jakby wyprostowane. Lekko odbite od nasady, lśnią, wyglądają bardziej na piękne i zdrowe.
Szampon nie podrażnił mi skóry głowy, nie wywołał łupieżu.

Kreatynowy krem odbudowujący.
Tutaj butelka szklana z pompką.
Konsystencja lekka. Krem ma nieco ciemniejszy kolor niż szampon, bardziej rzadszy, ale to mi nie przeszkadza. Aplikuje się go za pomocą pompki, więc nie stwarza problemów. Wystarczy naprawdę niewiele, aby włosy otrzymały porządną dawkę. Włosy natychmiast ją wchłaniają, wręcz wpijają. Stosuje się ją bez spłukiwania, więc nie stosuję jej dużo. Mega wydajny. Można go stosować na suche lub wilgotne włosy. Jednak wolę na wilgotne.
Zapach również jak szamponu z lekko mocniejszą nutą. Cudowny.
Kreatynowy krem to ciekawy kosmetyk, który zstępuje odżywkę. To świetne uzupełnienie pielęgnacji przy bardzo trudnych włosach. Ułatwia rozczesywanie, ułożenie fryzury. Uwielbiam efekt po zastosowaniu kremu. Włosy są tak wygładzone, miękkie, sypkie, lśniące, aż nie wierzę, że są moje. Przy tym nie ma efektu obciążenia włosów. Zaskoczył mnie pozytywnie ten efekt. Dodatkowo muszę wspomnieć, że krem spełnia funkcję ochronną przed wysoką temperaturą. Same plusy.
Kreatynowa maska odbudowująca.
Aluminiowy słoiczek, lepsza aplikacja kosmetyku niż przy szamponie.
Posiada lepką, gęstą konsystencję, ale w niczym to nie przeszkadza. Łatwo się nakłada, tak samo zmywa.
Po zmyciu maski włosy są bajecznie miękkie, gładkie, sypkie, zyskują blask. Są cudownie nawilżone, odżywione. Łatwo się je rozczesuje, lepiej układa. Podobny efekt jak przy kremie, choć z większym naciskiem na mocne wygładzenie, nawilżenie włosów.
Produkty różnie stosuję, raz razem, raz osobno, bo wracając do innych kosmetyków czuć różnicę na włosach. I wystarczy naprawdę jeden kosmetyk, chociażby krem odbudowujący, który poprawi wasze włosy, wniesie wiele w tej pielęgnacji.
Szampon 200 ml
Krem 100ml
Maska 200ml
Linia kosmetyków PhytoKeratine to zdecydowanie seria do włosów, które potrzebują szybkiego efektu blasku, ale także i odżywienia, nawilżenia i regeneracji. Efektu szybkiej profesjonalnej pielęgnacji. Włosy są mocniejsze, głęboko odżywione, cudownie gładkie, sypkie i bajecznie pachnące. Z czasem po systematycznym stosowaniu włosy mniej wypadają, nie są tak łamliwe. Najbardziej polecam krem, który działa na moich włosach cuda. Lecz nie wykluczam reszty kosmetyków z linii - też je bardzo lubię, ale to właśnie krem mnie zaskoczył. Dla mnie rewelacyjna kuracja, aby w szybki sposób doprowadzić włosy to pięknego i zdrowego stanu. Efekt wiele osób zaskoczy. Tym bardziej, że posiada roślinny skład, aż w 95%. W tym aktywne składniki jak: masło sapote, olej z baobabu i ekstrakt z piwonii.

Kosmetyki dostępne są aptekach i wybranych aptekach internetowych. Kosmetyki wahają się w cenach ok.50-60zł/szt.
Po więcej informacji zapraszam na phyto.pl

Komentarze

  1. Efekt na włosach brzmi kusząco i doceniam fakt , że choć wygładzają te produkty włosy to ich przy tym nie obciążają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria wydaje się w sam raz dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na tym zdjęciu Twoje włosy zyskały nowego, intensywnego blasku, wyglądają fantastycznie. seria jest skierowana do moich włosów, chciałabym się zapoznać z tymi kosmetykami Phyto

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich, fajnie Ci w wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ceny wygórowane. Opakowania bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że po raz pierwszy spotykam się z tą firmą :) Myślę że kosmetyki idealne dla moich włosów. Najbardziej kusi mnie ta maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kosmetyki mają bardzo ładne opakowania. Chętnie wypróbowałabym maski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi keratyna nie sluzy zazwyczaj. Jestem ciekawa jak ten zestaw by sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie znam tej marki, ale produkty zachęcają już wizualnie ;) Dobrze ze się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie zapowiadaja sie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne produkty do przetestowania- nie miałam okazji ich poznać, ale coś czuję że to szybko zrobię

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria bardzo mnie kusi do tego by ją poznać osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj chętnie bym wypróbowała tą serię i sprawdziła czy przyniosłaby mi rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po Twoim opisie mam wielką ochote przetestować te kosmetyki. Sam desing opakowań przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kusi mnie ta seria, chyba jednak kupię, bo szukam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kosmetyki prezentuja sie bardzo elegancko. Bosko wygladalyby ma mojej polce w łazience . Chętnie bym je wyprobowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam dbać o włosy i ta seria bardzo fajnie do mnie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy, ale pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Seria prezentuje się zjawiskowo, chętnie się z nią zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widzę te kosmetyki !

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie by się sprawdziły. Nie mam zniszczonych włosów, ale keratynę lubią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy potrzebują regeneracji , więc z chęcią sięgnę po tą serię. Oby i mi się tak świetnie sprawdziły te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię produkty tej marki. Miałam okazję wypróbować już część asortymentu i wszystko fajnie się sprawdzało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koniecznie musze sie za nimi rozglądnąć

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli są godne uwagi to warto zainwestować troszkę więcej kasy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty