Luksja, Care Pro, Kremowe żele pod prysznic

Szanująca się haha:D i wielka fanka żeli w swojej łazience ma ogromny wybór produktów myjących do kąpieli. Tak, to o mnie mowa. Uwielbiam żele i mam ich mnóstwo w różnych zapachach jak i z różnych firm. Ale dziś skupimy się na marce Luksja. Jedne z tańszych żeli, jednak dobrej jakości, które zawierają w nowej linii kremowego żelu cenne składniki balsamu do ciała.

Zdecydowanie dużym plusem jest ogromna wielkość tych żeli. Zawierają, aż 500ml totalny zapas, szczególnie, gdy dany zapach się nam bardzo podoba to cenię sobie tak ogromną ilość. Przy swojej miłości do żeli nie widzę żadnego minusa jeśli chodzi o tę pojemność. Dla nie których może mało, a dla drugich za dużo.
Przyjemna konsystencja to także plus, która jest kremowa, otula nasze ciało, nawet teraz podczas upałów jakie mieliśmy pieści skórę. Żele są rzadkie, dobrze się pienią. Nie zostawiają na skórze lepkiej, ani klejącej warstwy, a przyjemną jedwabistą gładkość.
I najistotniejszy plus to zapach. A tutaj mamy do wyboru spore pole do popisu. Zaczniemy od hitu zapachowego, czyli:
- Care Pro Refresh, Dragon fruit. Smoczy owoc to najbardziej rozchwytywany zapach w kosmetykach i wcale się nie dziwię. Pachnie obłędnie, troszkę truskawkami, jak guma mamba. Wzbogacony został o mleczko ryżowe, stąd zapach lekko jest zmieniony niż sam smoczy owoc. Słodki, owocowy i zdecydowanie egzotyczny zapach to sama przyjemność podczas mycia. Oczarował mnie i jak dla mnie (jeśli chodzi o zapach) to hit tego roku. W dodatku ta słodycz jest mocno orzeźwiająca, sprawia, że czuję komfort i świeżość skóry.
- Care Pro Revive, Pomegranate &maracuya, soczysty słodko, owocowy zapach owocu granatu i marakui. Również wersja rześka, świeża.
Dragon Fruit i Pomegranate &maracuya to zapachy soczyste, orzeźwiające, pełne owocowej, słodkiej nuty. Idealne na wiosenno-letnie dni.
- Care Pro Oils, Macademia Oil. Subtelny, delikatny zapach orzechów macadamia.
- Care Pro Restore, Shea Butter. Nuta spokojna, lekka, delikatna
- Care Pro Oils, Argan Oil. Delikatny i kremowy zapach arganowy.
Kremowe żele pod prysznic świetnie oczyszczają skórę, odświeżają ją, wygładzają. Lekko nawilżają. Dają uczucie komfortu, lekkości i przyjemności. Skóra bajecznie pachnie, choć nie jest to zapach długotrwały to podczas kąpieli na tyle wystarczający, że nie mam żadnych przeciwwskazań. To sama przyjemność pielęgnować nimi skórę. Dostarczać jej rozkosz, bo jednak te zapachy pieszczą zmysły, rozluźniają, powodują, że ten czas jest tylko dla nas.
Mojej skóry nie wysuszają dzięki cennym składnikom które zawarte są w balsamach do ciała, przeniesiono tutaj do żeli, więc jest to miły, kojący, przynoszący ulgę dla skóry dodatek. Najwięcej dostajemy go w żelu Shea Butter Restore, Argan Oil i Macadamia Oil, które mocniej pielęgnują skórę podczas mycia. Ale w tych soczyście owocowych wersjach również znajdziemy składnik pielęgnujący skórę, więc każdy posiada w sobie tę moc lekkiego nawilżenia, który skóra potrzebuje podczas mycia.

Każdy zapach ma coś w sobie i w zależności od humoru, potrzeby i nastawienia wybieram daną nutę zapachową. Najbardziej do gustu przypadły mi dragon fruit, Pomegranate &maracuya i Argan Oil. To takie moje top 3 z tej piątki. Do wyboru są jeszcze inne zapachy, więc myślę, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Niektóre warianty zapachowe dostępne są w pojemności jeszcze większej 750ml. To jest dopiero potężna moc wielkości.
Dla mnie wielka frajda i radocha zapachowa, sama rozkosz i przyjemność otulenia skóry kremową konsystencją, które przynoszą lekkie nawilżenie. Są to świetne żele kremowe, które każdy powinien choć raz spróbować i zostać na dłużej. Tym bardziej, że za tę pojemność 500ml płacimy tylko nie całe 10zł, dostępne w Rossmann. Świetny efekt pojemności, zapachu i uczucia komfortu, odświeżenia za niewielką cenę.

Komentarze

  1. Lubię takie kremowe żele pod prysznic, fajny efekt na skórze dają ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Luksję zawsze bardzo lubiłam za dobre nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak prawdę mówiąc te żele pamiętam z moich młodzieńczych lat , ostatnio jakoś ich nie widziałam na półkach sklepowych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam tylko mydło, ale chętnie wypróbuję też żele :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na zapach wybrałbym drugi żel, a na skład to ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię żele Luksji, aczkolwiek tych nowych nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw, chyba kupiłam bym wszytskie bo cena bardzo dobra tych żeli

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw lubię kremowe żele, dawno nie miałam kosmetyków Luksja a przypominają mi trochę Dove

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele z Luksji, o ile dobrze pamiętam to najmilej wspominam wersję ze smoczym owocem, która bardzo przyjemnie pachniała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena naprawde jest kuszaca. Mysle, ze wyprobuje je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, wszystkie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że jeszcze nie miałam nic z tej firmy, więc ciekawią mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to teraz będziesz mogła spędzić pod prysznicem bardzo dużo czasu rozkoszując się zapachami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba raz w życiu stosowałam żele Luksja, jestem w szoku że jest tyle wariantów zapachowych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś czas temu testowałam jeden z nich, nawet nie pamiętam który ale był w sumie spoko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię testować żele, ale z Luksji jeszcze żadnego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kremowe produkty, ale tych nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kremowe żele już czuje te piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za kremowymi żelami pod prysznic, bo pozostawiają śliską warstwę. Jednak od Luksji nigdy nie używałam i może warto się przekonać do nich.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem żelomaniaczką, więc z chęcią zapoznam się z tymi, które prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie wyprobowalabm wszystkie tak aby moc wybrac ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa jestem tej serii żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś byłam wielką fanką luksji obecnie to inne wygrywają ze względu na zapach ale kto wie, moze wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze znam tą markę, jest bardzo tania ale dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na sto procent sięgnę po smoczy owoc - uwielbiam jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę popróbować te żele :) Nachodzi lato, więc pewnie trzeba będzie brać prysznic kilka razy dziennie toteż żele będą szły jak woda. Z jednej strony to dobrze, bo można wypróbować różne warianty :) Z tych ciekawi mnie zwłaszcza smoczy owoc.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chętnie bym je wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie próbowałam tych produktów, ale bardzo lubię otulające zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdyby nie fakt, że mam kilka litrów żeli w zapasie leciałabym do drogerii po Dragon Fruit :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty