Mleczko do demakijażu z Garnier


witajcie
kilka miesięcy temu kupiłam mleczko do demakijażu z Garnier,


tak tak zdradziłam avon hehe:D
ale Avon nic nie ma dobrego do zmywania demakijazu

 Używam je po każdym makijażu i jestem z niego bardzo zadowolona
 (Wcześniej miałam Lirene,) 
- dobrze zmywa makijaż
 - bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem tuszu z rzęs,
 - chociaż delikatnie oczy pieka, nie dużo ale trochę, gdy się bardziej wciera,
 - zapach ma obłędny bo to jest winogron
- do skory normalnej i mieszanej
 - cena jest znośna 12zł
 - wydajny
- tłusty 
- na pewno kupie go jeszcze nie raz
 - nie podrażnia skory, ale oczy tak!
 - nie wysusza !dla mnie to ważne
 -  po demakijazu skora jest gładka i nawilżona
- ocena: 8/10 bo szczypie w oczy!
-  ogólnie polecam!

Komentarze

  1. mnie też szczypie w oczy, ale lubię go :)) dobrze się sprawdza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo chyba znalazłam coś dla siebie muszę wypróbować :)
    zapraszam do siebie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja mam pytanko, oczywiście mam Cię w obserwowanych i od kiedy zmieniłaś nazwę bloga nie dostaję tych komunikatów o nowym wątku, który wrzucasz:( I nie wiem o co chodzi , sprawdzałam już dwa razy czy mam Cię na pewno w obserwowanych i mam, więc nie wiem o co chodzi, może Ty mi coś podpowiesz??

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rozdanie, wygrywają 3 osoby, Zapraszam!
    www.anja-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje :) nie mialam nigdy z garniera nic do demakijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu, ale nie wyświetlają mi się twoje posty pulpicie nawigacyjnym

    OdpowiedzUsuń
  7. juz druga osoba mi to pisze, ze sie jej nie wyswietla, zmieniłam nazwe bloga i moze od tego, ale cos trzeba zrobic jeszcze?to nie mam pojecia:(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam i używam tego garniera do demakijażu i jeszcze mam tonik z tej samej serii :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleczka nie miałam, ale lubię firmę :)

    A w konkursie możesz wygrać pendrive za udzielenie najciekawszej odpowiedzi, a to się każdemu przyda ;) No i zamiast kolczyków mogę zrobić klipsy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego, co widzę, to u Ciebie się wyświetla mój blog o dwa wpisy do tyłu ;)

    Ale ostatnio podobno blogger szwankuje i niektórym w ogóle po kilka wpisów zniknęło, więc chyba w wielu blogach pokazuje złe miniaturki na liście linków, tzn. nie te najnowsze, tylko parę do tyłu, tak jakby się nie odświeżało.

    OdpowiedzUsuń
  11. tego mleczka jeszcze nie używałam,
    ja w ogóle mam problem z demakijażem oczu ponieważ wszystkie płyny czy mleczka szczypią mnie w oczy, niekiedy nawet puchną moje oczęta ;)
    dlatego na razie jeszcze szukam :)

    i zaglądam do Ciebie (to w nawiązaniu do komentarzy na MNY) tylko nie zawsze komentuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty