Konturówka podwójna końcówka do oczu odcień Silver&black

Witajcie
Coś ostatnio mam mało czasu:(
Ale staram się zawsze wieczorem do Was zaglądać:)
Nie tylko do Was, bo mam pełno obowiązków,
wobec wielu portali :P

Zostanę jeszcze przy kredkach dziś opinia:

Konturówka podwójna końcówka do oczu
odcień Silver&black z serii color trend

-z jednej strony kredka biała, z drugiej kolorowa

- bardzo miękka, aż za miękka

- dobrze się nią maluje

- niestety słaba trwałością

- trzeba poprawiać 

- bardzo długa

- wydajna

- na linii wodnej rozmazuje się szybko schodzi oczy są za mgła jakby, 

- wokół oczu dzieje się to samo nie można zrobić dobrych kresek:( 

bo szybko się rozmazują

- dobre dla nastolatek

- szybko się ją zmywa

- cena rewelacyjna 9,90

- ocena: 3/5

wole diamentowa wysuwana:)


Komentarze

  1. Mam inne kredki z serii Color Trend - takie metaliczne i bardzo podoba mi się ich kolor. Aczkolwiek z jakością faktycznie nie jest najlepiej - odbijają się i znikają z powieki :/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś ją używałam... a teraz mało kiedy używam kredki, ale już inną.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście jak się pomaluje linię wodną, to jest uczucie jakby oczy były "za mgłą", ale ja akurat zauważyłam ten efekt przy stosowaniu jakichkolwiek kredek, więc to chyba nie jest przypadek tylko tej kredki. Ja w sumie lubię tą kredkę. Chociaż faktycznie ciężko namalowac nią kreskę na powiece ruchomej. Pozdrowionka:-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty