Mariza, Maseczka nawilżająca do twarzy z kwasem hialuronowym i algami morskimi

Mariza ma fajne lakiery, na uwagę również zasługuje top coat i żel do oczyszczania twarzy. Niestety nie wszystkie kosmetyki spełniają swoje funkcje i pasują mi. Dziś właśnie o takim kosmetyku, a mianowicie o masce do twarzy.
Maska do twarzy ma białą, kremowa konsystencję. Jest lekka i można pomylić sobie ją z kremem.
Wchłania się błyskawicznie, skóra ją wprost wpija.
Praktycznie wcale nie pachnie. Posiada bardzo delikatny, subtelny zapach, który na pewno ucieszy wiele z Was. Co nie przyczyni się do podrażnienia skóry.
Maska ma za zadanie nawilżać. Posiada w sobie algi morskie, które temu sprzyjają. Niestety nie jestem z niej zadowolona. Gdyż nie wniosła nic do mojej pielęgnacji. Praktycznie mojej skóry nie nawilża. A po jej zastosowaniu skóra jest taka sama jak była przed jej użyciem. Jak dla mnie szkoda jej używać, gdyż nic nie wnosi. Oczekiwałam zapewnianego przez producenta zmiękczenia, wygładzenia i nawilżenia skóry. Niestety nic z tych rzeczy.
Efekty powinny być znaczące po pierwszych testach. A ja tej dogłębnej obietnicy nie otrzymałam, jedynie kilka wyprysków, które pojawił się po jej stosowaniu. A tego już nie mogę przełknąć, bo tego typu zapchania skóry nie lubię.
Aż mnie dziwi fakt, że żel do mycia twarzy z tej serii nie powoduje zapchania.

Maska kosztuje ok.16zł/ 60ml dla mnie cena trochę wygórowana. Może taniej można ją dostać na promocji. 

Komentarze

  1. Kiepska sprawa z tymi wypryskami, dobrze wiedzieć, co omijać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak by sie u mnie sprawdzila

    OdpowiedzUsuń
  3. Algi niestety często zapychają. :( Mnie nawet w balsamach do ciała zapychają i później mam na skórze takie grudki. :) Ale Alina Rose polecała ostatnio jakąś maseczkę z algami chyba z Nacomi, która likwiduje w 100% zmarszczki mimiczne, więc sprawdź, jeśli nie widziałaś. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam produktów tej marki. W ogóle nie przepadam za maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, wieki nie miałam nic z marizy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś często kupowałam kosmetyki tej firmy, jednak później jakościowo się popsuły a mi urwał się do nich dostęp. Szkoda, że maska się u Ciebie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nic nie robi, raczej się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  9. rzadko kiedy sięgam po maseczki ;) wiele bardziej wolę peelingi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie działa, tak czasem bywa. moja skóra sucha potrzebuje baardzo dużej dawki nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio przestałam używać maseczek ale nie wiem dlaczego jak zobaczyłam ją u Ciebie na zdjęciu to naszła mnie ochota, chyba przez słowo nawilżenie, dobrze że doczytałam dalej i jednak się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy kosmetyków Mariza ale mnie nie kuszą w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki, które powodują na buzi wypryski to katastrofa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię to maskę i u mnie sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też by pewnie zapchała, nie dla mnie więc :(

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda pieniędzy i nerwów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że średnio zadziałała, bo kremowa konsystencja i produkt w tubie zawsze mnie przyciąga. Pamiętaj, że każda skóra jest inna, może u mnie zadziała?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty