Cosmepick, Eye Shadow Quattro, cienie do powiek

W kwietniowym Shiny Boxie pojawił się całkiem fajny zestaw do powiek o naturalnych odcieniach na co dzień. Makijażystki z zawodu raczej nie specjalnie będą zadowolone, ale dla amatorek myślę, że jak już będą mieć spodoba się.
Są to poczwórne cienie do powiek. Zamknięte w plastykowych opakowaniu, bez lusterka.
Ich kolorystyka jest bardzo ładna, idealna do naturalnych makijaży na co dzień. Ale to nie zawsze wystarcza. Nie są to matowe cienie, posiadają w sobie delikatną poświatę, ale nie na tyle nachalną (czego nie lubię), aby się świecić. Bardziej taki jedwabisty efekt, nadający gładkość.
Jeśli chodzi o napigmentowanie kolorów. To jak same widzicie są delikatne i nawet z pomocą bazy i próbowania stosowania ich na mokro nic nie daje. Nic nie podbije koloru bardziej.
Myślę, że do codziennego makijażu jak już ktoś zakupił Shiny Boxa sprawdzi się. Bo u mnie tak właśnie się dzieje.
Mimo tego słabego napigmentowania cienie nie są najgorsze. Gdyż całkiem fajnie nachodzą na siebie i podczas całego dnia nie mieszają się, ciągle zostają w tym samym miejscu. Nawet nie rolują się, ani bledną całkiem. Co śmieszne po dość ruchliwym dniu ciągle są. Zdarzało mi się, że po takich wyczynach z cieni pozostawał tylko jakiś ślad, zostały zrolowane. A te ciągle są, więc uważam to za sukces. Mimo ich delikatności ktoś gdzieś kiedy na pewno skusi się na nie i sam pozna się na ich trwałości.
Podoba mi się, że można wymalować całe oko i nie zrobię sobie makijażowej porażki.
Na co dzień do szybkiego naturalnego makijażu będą jak znalazł. Choć jak wspomniałam wyżej profesjonalistki makijażowe nie będą zachwycone.
Na zdjęciach przedstawione są dwa rodzaje delikatnych makijaży na co dzień. 
Cienie można dostać w cenie ok.12zł shinybox.pl

Komentarze

  1. Idealne do makijażu dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu takie przyjemne :) Lubię takie kolory i też nie przepadam za świecącymi powiekami. Delikatny połysk jeszcze ujdzie, ale.. bez przesady :)

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory Ci się trafiły, ja dostałam szaro-czarne i nie umiem z nich zrobić pożytku:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż. Takie kolory lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są! Uwielbiam takie kolory :) na Twoich powiekach prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie zbyt słabo napigmentowany,ale fakt,na co dzień idealne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja paleta jest najpiękniejsza ze wszystkich jakie były dostępne w shinyBoxie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, najładniejsza wersja. Widziałam inne jakie były dodawane i nie specjalnie mnie zainteresowały.

      Usuń
  8. mam je, fajne kolorki i na dzień faktycznie się nadają, ale mam problem z ich blendowaniem.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo subtelny a za razem z klasą - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszedł makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory, jednak wolę odłożyć trochę kasy i kupić produkt o lepszej pigmentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne i delikatne 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. Swoich jeszcze nie próbowałam, może jakąś bazą uda się je podbić. Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty