Majowo mi by Shiny Box "Maj" 2016

Maj dobiega końca, ale nie oznacza to, że się skończył, bo dalej "Majowo mi". Takie właśnie motto ma majowy Shiny Box, w którym znajdziecie produkty wprowadzające w dobry, słoneczny nastrój. 
Jeśli chodzi o mnie zawartość mi się podoba i to bardzo. Jedynie ten Gliss Kur tu nie potrzebny, bo miałam okazję go mieć w inne wersji Boxa z Inspiredby. A tak to reszta same dobrze zapowiadające się kosmetyki. 
Najbardziej ciekawią mnie plastry i masło do ciała. Peeling Joanny znam i bardzo lubię.
Szkoda, że z APN nie trafiła mi się woda micelarna. 
Zobaczcie co było w moim boxie.
Jeśli podoba się Wam pudełko, można jeszcze zamawiać shinybox.pl
Pojawiła się również czerwcowa edycja to już 4 lata Shiny Box!
 A Wy co sądzicie o majowej edycji?

Komentarze

  1. bardzo podoba mi się zawartość boxa w tym miesiącu, mam nadzieję, że mnie trafi ten sam wariant co Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gliss Kur faktycznie niepotrzebny ;) dla mnie jest średni...
    Zaś pudeko ogólnie udane ;)
    Wciąż czekam na swoje jeszcze.... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej ciekawi masło do ciała z Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajna zawartość :) też lubię peelingi Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling myjący Joanny mhmmm zawsze go wącham jak jestem w Naturze :) niestety mam zbyt duże zapasy żeby go zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie dosyc kiepskie. Nie zaluje ze nie kupilam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję że jak dla mnie zawartość bardzo trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło do ciała i mnie zaciekawiło.Plastrów do depilacji się zwyczajnie boję ( nie lubię jak mnie boli , a już zadawać sobie samej ból ! :) ) .Bioaktywna emulsja też jest interesująca.Zawartość boxa, przyznaję zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe produkty Ci się trafiły. Większość znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze czekam na swoje pudełko, ale zawartość podoba mi się, choć jestem ciekawa czy trafi mi się z APN krem czy woda micelarna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś ten peeling myjący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej ciekawi mnie masło do ciała

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo udane pudełko, peeling pachnie bosko, maseczka już poszła w ruch - obłędnie pachnie, jedynie emulsję Oillan oddałam bo moja siostrzenica ma AZS

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze nigdy tych produktów w rękach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna zawartość :-) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Działanie kremu APN mnie ciekawi, na pewno sama go teraz nie kupię ponieważ mam kilka słoiczków innych kremów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty