Mariza, Idaliq, Top coat Gel Effect

Malowanie paznokci niekiedy przyprawia nas o ból głowy. Niejednokrotnie pomaluję paznokcie, a za chwilę trzeba coś zrobić i zniekształcenie gotowe. Albo w ciągu dnia nie mam czasu ich pomalować i robię to wieczorem, a później przez kołdrę pojawiają się ciekawe wzorki:P
Na szczęście istnieją top coat'y, które pomagają nam w tych trudnych czasach.
Na uwagę zasługuje ten oto top.
Ma przeźroczystą, dosyć gęstą, żelową konsystencję. Na paznokciach tworzy się taka trochę gumowa powłoka.
Ma krótki pędzelek, który ułatwia aplikację.
Jedno pociągnięcie i manicure gotowy.
Bardzo szybko schnie.
Paznokcie wciąż pięknie lśnią. A nawet po niektórych zwykłych lakierach bardziej błyszczą i nadają mani cudownego wyglądu.
Przez wzgląd na prace ogrodowe i domowe u mnie utrzymuje się z lakierem 3-4 dni.
Zdecydowanie przedłuża trwałość lakieru.
Później odpryskuje jakoś tak dziwnie osobno od lakieru. Zazwyczaj inne, które do tej pory miałam odchodziły razem z lakierem, a ten odchodzi osobno hmmm... Zupełnie nie wiem skąd ta różnica.

Mimo to uważam, że jest to godny kosmetyk do manicure, który zdecydowanie usprawnia kolorową emalię. Innowacja, która w tych czasach jest zbawieniem.

Teraz się zastanawiam dlaczego do tej pory tak rzadko korzystałam z tego typu udogodnienia.

Top coat kosztuje ok.15zł/10ml 

Komentarze

  1. Super, że nadaje błysku i przedłuża trwałość, warto go zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowanie paznokci to była zawsze dla mnie tragedia... Od roku mam żele i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. top coat to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że dopiero teraz go odkryłam może wtedy moja miłość do hybryd nie byłaby tak wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki Idaliq nie miałam okazji jeszcze testować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co piszesz kosmetyk godny polecenia.
    Muszę się przyznać, że widzę go pierwszy raz na oczy.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie stosuję top coat z Seche Vite ale ten jest tańszy więc następnym razem go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne, że nie wiąże się z lakierami a odchodzi osobno, najważniejsze, że jest skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny produkt od Essence i jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 3-4 dni przy pracach ogrodowych i domowych to świetny wynik! Po dniu w ogrodzie mój mani nadaje się jedynie do zmycia.

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie pokazałaś na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to przeźroczysty top nie widać go,a na zdjęciach i tak wybija się kolorowa emalia

      Usuń
  12. Osobiście nie maluję paznokci,więc i nie używam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji używać ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się fakt że przedłuża trwałość lakieru :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty