Beżowe Espadryle

Tak, wiem zaniedbałam stylizacyjne wpisy. Ktoś się tam o nie dopytywał. Szczerze to wybrałabym się na porządne zakupy, ale jak zwykle coś przeszkadza, bo tak mało nowości ostatnio się u mnie pojawiło;/
Niedziela zwiastuje spacery, więc szybciej o jakiekolwiek zdjęcia niż w tygodniu. Tym bardziej że pogoda nie rozpieszcza. I jak znajdzie się chwila wolnego to oczywiście pragnę znaleźć się w ogrodzie, aby odetchnąć, pogrzebać w ziemi i uspokoić nerwy. Bo co jak co ale to mnie rozluźnia. A w tym tygodniu trochę się nazbierało do rozładowania:D
Sezon na espadryle już od dawna się zaczął. Choć w mojej garderobie obuwniczej takowe dopiero mają swój debiut. Podoba mi się, że są niesamowicie wygodne i po części zastępują baleriny i tenisówki/trampki. Są idealne do sportowych stylizacji jak i tych bardziej eleganckich. A najlepiej mieszać oba style. Długo się przed nimi wzbraniałam. Bo wszystko co nowe i niby modne przez blogerki nie zawsze do mnie dociera i mnie przekonuje. Dopiero po jakimś czasie zaczyna mi się podobać. Tak, tak mam spóźniony zapłon. Ale teraz wiem, że warto je mieć w szafce na każde wyjście. Bo praktycznie nadają się na zakupy, na wypad z koleżankami, do sklepu, szkoły, spacer itd., itp. Po prostu wszędzie.
W dodatku wybór jest ogromny, i każdy znajdzie coś dla siebie.
Te które posiadam mają bardzo miękką skórkę i od razu się polubiliśmy, gdyż nie obtarły mnie po pierwszym wyjściu. 
Resztę doskonale znacie z innych stylizacji, więc dziś główną rolę grają espadryle.
Buty - kupbuty.com
Torebka - kupbuty.com 
Spodnie - nn (sh)
Sweter - nn (sh)
Marynarka-  nn (sklepik miejski)  
Bransoletka- Lemoniq
Foto: Fotomaniak
Lubicie tego typu buty? 
Prawda, że wygodne i praktyczne?

Komentarze

  1. nie przepadam za takimi butami, ale cała stylizacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię espadryli, ale te Twoje wyglądają nawet dość zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie luźne stylizacje :) te buty są najwygodniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczułam nagłą potrzebę zakupienia espadryli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te buty, chyba sobie takie kupię, są świetne "do latania" po mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo espadryle, ale niestety w moim wypadku ten model butów w ogóle się nie sprawdza - co jak co, ale mam ogromny talent do ubłacania, brudzenia i niszczenia butów ze wszystkich lekkich materiałów.
    Więc póki co - zachwycam się nimi tylko na innych!

    Twoje są rzeczywiście bardzo, bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor spodni mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buciki, lubię takie :) Wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tych spodni wygladaja swietnie, idealnie sie komponuja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam TOMSy, nieziemsko wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam takich butów ale wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię takie wygodne, wsuwane buciki.

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje espadryle są świetne ;) ja jednak poszukuję wszędzie jakiś takich espadryli na koturnie abym miała do smigania jak wyjadę na urlop ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się skuszę na zakup espadryli.
    Bardzo fajnie się te buciki prezentują na nodze.
    Fajny look.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz, nadal szukam takich brązowych spodni

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajna, casualowa i na luzie :) A espadryle wolę jednak na koturnie, choć te na pewno są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty