Beżowe Espadryle

Tak, wiem zaniedbałam stylizacyjne wpisy. Ktoś się tam o nie dopytywał. Szczerze to wybrałabym się na porządne zakupy, ale jak zwykle coś przeszkadza, bo tak mało nowości ostatnio się u mnie pojawiło;/
Niedziela zwiastuje spacery, więc szybciej o jakiekolwiek zdjęcia niż w tygodniu. Tym bardziej że pogoda nie rozpieszcza. I jak znajdzie się chwila wolnego to oczywiście pragnę znaleźć się w ogrodzie, aby odetchnąć, pogrzebać w ziemi i uspokoić nerwy. Bo co jak co ale to mnie rozluźnia. A w tym tygodniu trochę się nazbierało do rozładowania:D
Sezon na espadryle już od dawna się zaczął. Choć w mojej garderobie obuwniczej takowe dopiero mają swój debiut. Podoba mi się, że są niesamowicie wygodne i po części zastępują baleriny i tenisówki/trampki. Są idealne do sportowych stylizacji jak i tych bardziej eleganckich. A najlepiej mieszać oba style. Długo się przed nimi wzbraniałam. Bo wszystko co nowe i niby modne przez blogerki nie zawsze do mnie dociera i mnie przekonuje. Dopiero po jakimś czasie zaczyna mi się podobać. Tak, tak mam spóźniony zapłon. Ale teraz wiem, że warto je mieć w szafce na każde wyjście. Bo praktycznie nadają się na zakupy, na wypad z koleżankami, do sklepu, szkoły, spacer itd., itp. Po prostu wszędzie.
W dodatku wybór jest ogromny, i każdy znajdzie coś dla siebie.
Te które posiadam mają bardzo miękką skórkę i od razu się polubiliśmy, gdyż nie obtarły mnie po pierwszym wyjściu. 
Resztę doskonale znacie z innych stylizacji, więc dziś główną rolę grają espadryle.
Buty - kupbuty.com
Torebka - kupbuty.com 
Spodnie - nn (sh)
Sweter - nn (sh)
Marynarka-  nn (sklepik miejski)  
Bransoletka- Lemoniq
Foto: Fotomaniak
Lubicie tego typu buty? 
Prawda, że wygodne i praktyczne?

Komentarze

  1. nie przepadam za takimi butami, ale cała stylizacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię espadryli, ale te Twoje wyglądają nawet dość zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie luźne stylizacje :) te buty są najwygodniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczułam nagłą potrzebę zakupienia espadryli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te buty, chyba sobie takie kupię, są świetne "do latania" po mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo espadryle, ale niestety w moim wypadku ten model butów w ogóle się nie sprawdza - co jak co, ale mam ogromny talent do ubłacania, brudzenia i niszczenia butów ze wszystkich lekkich materiałów.
    Więc póki co - zachwycam się nimi tylko na innych!

    Twoje są rzeczywiście bardzo, bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor spodni mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buciki, lubię takie :) Wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tych spodni wygladaja swietnie, idealnie sie komponuja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam TOMSy, nieziemsko wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam takich butów ale wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię takie wygodne, wsuwane buciki.

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje espadryle są świetne ;) ja jednak poszukuję wszędzie jakiś takich espadryli na koturnie abym miała do smigania jak wyjadę na urlop ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na koturnie też mają, fajne są

      Usuń
  14. Chyba się skuszę na zakup espadryli.
    Bardzo fajnie się te buciki prezentują na nodze.
    Fajny look.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz, nadal szukam takich brązowych spodni

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajna, casualowa i na luzie :) A espadryle wolę jednak na koturnie, choć te na pewno są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty