Loreal, False lash Wings Sculpt Mascara - Pogrubiajacy tusz do rzęs

Do tej pory nie zdarzyło się, aby marka Loreal mnie zawiodła. Stwarza tak wspaniałe maskary do moich rzęs, że są one zadowolone. 
Ostatnia nowość to hardkor pod względem szczoteczki. Fakt bardzo przeraziłam się jej wyglądu. Trochę przypomina mi but sportowy. Na pewno zaciekawi Was jednostronność maskary, o krótszych i dłuższych włoskach silikonowych.

Jest ciekawa i taka kosmiczna, ale w praktyce okazała się banalnie prosta. Aż zadziwiająco prosta, gdyż nie spodziewałam się żeby będzie tak wygodna. Przyznam szczerze, że z początku obawiałam się czy dam radę sobie z jej użyciem. Okazała się funkcjonalna i praktyczna. Wcale nie opóźnia wykonywanego makijażu.


Efekt jest wspaniały i obiecane pogrubienie, wydłużenie i podkręcenie na moich rzęsach pojawi się od razu. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych maskar, które stosuję na co dzień. Gołym okiem tę różnicę można zauważyć.

Ogromnie podoba mi się ten efekt, prawie WOW. Oczywiście każdy rodzaj rzęs będzie inaczej reagował na ten tusz, moje są krótkie i trzeba wprawy. Niektórzy potrzebują tylko jednej warstwy i gotowe. Choć powiem, że tutaj jedna warstwa wystarcza, aby uzyskać ten zniewalający efekt.


Maskara nie odbija się, nie kruszy. Z łatwością można j zmyć (choć piszą, ze sprawia kłopotu, nie wiem czego używa ta osoba), nawet ściereczka Glov radzi sobie z nią, z taką płynnością wszystko usuwa.



Jestem zadowolona z silikonowej (choć jednostronnej) szczoteczki, którą z łatwością się obsługuje. Uzyskany efekt satysfakcjonuje mnie. Czerń maskary jest głęboka i to zdecydowanie podkreśla oczy nadając intensywnego makijażu.

Cena jest wysoka, bo ok.60zł. Na pewno na promocji można kupić taniej. loreal.pl
Albo jeśli jesteście jej spragnieni mam taką jeszcze jedną nową nieśmiganą do oddania. Info na moim FB facebook

Komentarze

  1. Śmiesznie wygląda ta szczoteczka, czegoś takiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam do rozdania

      Usuń
    2. Na pierwszy rzut oka jest inna,ale lepsza od tradycyjnych :P

      Usuń
  2. Fajnie maluje :)
    Tylko ta cena odstrasza trochę ;/

    https://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmanie kupowałam na promocji -49%,a tak to w necie można znaleźć taniej ;] chociaż cena jest i tak ok ;]

      Usuń
  3. nie jest zła, ale ja kocham nad życie fioletową wersję, dodatkowo czekoladową :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak podkreśliła rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę droga, szczoteczka dziwna, ale efekt super!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś tuszu L'Oreal z taką szczoteczką i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie efekt nie powala ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się z kolei rzuciły w oczy pięknie podkreślone usta :))

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się efekt i szczoteczka, ja mam teraz rzęsy do nieba bo zregenerowały się od odżywki. uwielbiam tusze loreal

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten tusz.
    Moim zdaniem trochę jest przereklamowany.
    Skleja rzęsy i rozmazuje się. Jęli chodzi o mnie to nie spełnił moich oczekiwań.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudaczna szczoteczka :-) ja jednak wolę tradycyjną złotą maskarę L'Oreal :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusze L'Oreala są dla mnie najlepsze :) Z każdego praktycznie byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna szczoteczka,ciekawa jestem tego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz koniecznie wziąć udział w rozdaniu

      Usuń
  14. Pogrubia, wydłuża i pięknie otwiera oko ten tusz. Do Twoich niebieskich oczu pasuje wręcz idealnie!:) Osobiście to mój top topów, jeśli chodzi o tusze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tusz! Bardzo ładnie wygląda na rzęsach, tak otwiera oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt wspaniały. Muszę kupić ten tusz.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty