Foto Mix 4/2016

Kwiecień dawno za nami. Nawet nie wiem kiedy tak szybko zleciał. Upłynął pod znakiem jak zwykle dobrego jedzenia, świętowania, książek i w końcu wyczekiwanym kwiatom w moim ogrodzie. A będzie ich więcej, bo to tylko te wiosenne, a już od maja pojawią się w większej ilości całosezonowe, praktycznie, aż do października. A nie ma nic lepszego jak nacieszyć oko pięknem ogrodu. Miłego oglądania.
1.  To nie są żarty 1 kwietnia.
2. Ogrodowe sprawy. Trudny wybór koloru altany.
3. Przyjemny poranek z teekanne_polska
4. Takie cudności do ogrodu
5. Plany czytelnicze na kwiecień
6. 2 lata na instagramie! jej cudnie - dziękuję, że jesteście ze mną!
7. Ścieżka zrobiona
8. Ach żele Dove
9. Nowe baleriny czasnabuty.pl
10. Monotematyczne powitanie śniadaniowe. Cóż mam zrobić, że uwielbiam ten zielony koktajl ze szpinakiem.
11. Nawet podczas deszczu się nie nudzę
12. Pogoda deszczowa czyli idealna na czytanie E.L. James - Grey - z perspektywy Christiana
13. W moim ogrodzie. Gęsiówka kaukaska
14. Przerwa na kawę musi być.
15. W moim ogrodzie. Żagwin
16. Kolejny dzień. Poranek ze szpinakiem i mam pełno siły na kolejne prace.
17. Na skalniaku
18. Cudowny zapach i klimat dzięki kwitnącej dzikiej śliwy tuż przy ogrodzeniu
19. Prace ogrodowe zaczęły się pełną parą. Zmęczona, ale szczęśliwa. Uwielbiam to. Dzięki fajnemu podkolannikowi z czasnabuty.pl moje kolana nie są brudne i mokre.
20. Pomadkowe przyjemności matowe szminki Bell
21. Co roczne zachwycanie się tymi samymi kwiatami i ogrodem.
22. Vita Liberata i suchy olejek z filtrem spf50. Już wkrótce opinia
23. Wieczory wciąż zimne. Trzeba umilać sobie czas i lądować akumulatory na kolejne dni. cudna świeca bispolcandles
24. Pierwiosnek wyniosły
25. Forsycja
26. Narcyz
27. Śliwa 
28. Kwitnąca wiśnia w domu i od razu piękniej
29. Sasanka w słońcu
30. Imieniny męża świętowaliśmy wypróbowaniem nowego przepisu. Ciasto bez pieczenia. Mega mdłe, ale jednak powidła śliwkowe nie są moją specjalnością. Stąd ciasto nie przekonało mnie. Choć masa chałwowa pyszna. Przepis tu Przekadaniec-chawowy-na-herbatnikach
31. Przyjemnie jest czytać w takich okolicznościach. Nora Roberts "W samo południe" fajna książka nie tylko o samej mdłej miłości, ale z nutą niebezpieczeństwa.
32. Śniadaniowe wspaniałości
33. Narcyz
34. Ostatni kawałek ciasta bez pieczenia na herbatnikach z powidłami.
35. Miłe wieczory
36. Rzeżucha łąkowa. Nie wiedziałam, że jest jadalna.
37.  Mąż pomaga mi tworzyć moje wymysły
38. Coraz więcej kwiatów jak w kwiaciarni. Uwielbiam ten klimat.
39. Pierwsza kawa, herbata i ciasto na nowym stole. Przed imieniowo-urodzinowa imprezka na działko-budowie podczas pracy w ogrodzie.
40. Jak za oknem szaro to przynajmniej w domu kolorowo.
41. Spokojny wieczór
42. Na spadek cukru najlepsze słodycze Wedel. Ale to pyszne.
43. Cudowna paleta Make up Revolution z perfumesco.pl
44. Urodzinowo-imieninowe rozpieszczanie. Owocowa galaretka z bitą śmietaną. Mniam!
45. Szarlotka z kruszonką kolejny punkt programu podczas świętowania.
46. Ogrodowy przerywnik: tawuła norweska
47. Floksy
48. Pierwiosnek (prymula)
49. Szachownica cesarska
50. Niezapominajki
51. Bratki
52. Na skalniaku
53. Bratki
54. Szafirki
55. Narcyzy
56. Hosta (funkia)
57. Mój kochany ogród, praktycznie to jedna 10 niego:)
58. Trawa ozdobna: Kłosówka miękka
59. Fiołek
60. ? Nie pamiętam nazwy;/
61. Floks kanadyjski
62. Fołki
63. Żagwin
64. 0 19:00 takie widoki. Piękne słonko. Po szaroburych dniach i deszczu taki widok to miód malina.
65. Chwila na czytanie. Edyta Świątek - Tam, gdzie rodzi się miłość. Pierwsza część książki o miłości, która nie ma prawa się zdarzyć. Fajna, bo autorka wykorzystuje miejscowości jak Solina, Ustrzyki, Rzeszów. Wszystko w moich rejonach.
66. Nowość Loreal
67. Skalnica Arendsa
68. W moim ogrodzie 
69. Moje ulubione śniadanie
70. Ogrodowo
71.  Nie lubię jak mnie deszcz zgoni. A tyle prac miałam.
72. Ciasto na majówkę musi być. Cudownie pyszne ucierane z truskawkami. Miodzio.
Mam nadzieję, że się Wam spodobało i jak chcecie więcej zapraszam na mój instagram. Będziecie ze mną na bieżąco, nawet jeśli nie macie instagramu możecie mnie podglądać na komputerze, laptopie, smartfonie czy też tablecie.
Dzięki za odwiedziny. Do następnego.

Komentarze

  1. Podobało mi się :) Widać że nie masz czasu na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny mix:) jak zawsze cudnie się go oglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, w szczególności ogrodu i kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i pysznie tu u Ciebie i pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna zdjęcia, ale jeszcze cudowniejsze te baleriny. Muszę je sobie kupić :)
    Spodobało mi się u Ciebie, zostaję i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie, kolorowo i ogrodowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że kochasz kwiaty :) Ja również je lubię, ale moja mama się nimi opiekuje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham kwiaty o tak! I nie pozwalam się nikomu innemu nimi opiekować:)

      Usuń
  8. Widzę że u Ciebie pięknie i wiosennie :) Aż miło popatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje fotki :)
    ogród,kwiaty,zawsze się zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu dodałam na Insta, bo zdjęcia przepiękne, bardzo cieszą oko szczególnie te kwiatowe, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty i jedzenie to jest to co bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas dzis 18 stopni o 8 rano:P

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo pięknych roślinek,bardzo ładnie wygląda ta ścieżka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszą te Twoje kwiaty oko 😍 Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie podsumowania.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje kawki wyglądają jak moje, bo mamy te same szklanki (Ikea i Pepco) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje kupowane były w Biedronce (te niby z Ikea) i w sklepie zwykłym miejscowym (te niby Twoje z Pepco)

      Usuń
  17. Fajny mix zdjęć.
    uwielbiam wiosnę, to chyba najpiękniejsza pora roku.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Lubię Twój profil na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taki mixy :) A książki Nory Roberts jak i Daniell Stell lubię za ciekawy romans + niezłą intrygę czy też morderstwo w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje zdjęcia, codziennie śledzę instagram. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty