Alterra, Aromatyczny żel pod prysznic plumeria i pomelo

Żele pod prysznic to mój konik. Mogę mieć ich mnóstwo, i ciągle mi ich mało. Ostatnio w moje łapki wpadł aromatyczny żel Alterry, który totalnie mnie w sobie rozkochał.
Miękka tubka, która skrywa apetyczny lekko, wręcz wyblakły pomarańczowy mega gesty żel. Choć wygląda na wodnisty to jednak podczas mycia ta ilość widoczna na zdjęciu jest trudna za pierwszym razem do zmycia. Trzeba dobrze zwilżyć skórę. Żel fajnie się pieni, a jeszcze lepiej pachnie. 
To słodki, egzotyczny, bardzo wakacyjny zapach owoców pomelo i kwiatu plumeria. Iście ślinotokowy żel:D chciałoby się wypić. Bosko pachnie. Uwielbiam te cytrusowe, pomarańczowe nuty, a na wiosnę/lato najbardziej.

Aromatyczny żel spełnia moje oczekiwania, a przez zapach jestem skłonna napisać, że nawet przewyższa to. Gęstość żelu jest mega zadowalająca, co przekształca się na dobrą wydajność. Zapach to relaksująca magia, pełna rozkoszy, zmysłowej nuty, która doprowadza do totalnego lenistwa. Aż ma się wrażenie bycia na plaży. Można się totalnie rozmarzyć. 
Przynosi świetne doznania, a ponadto oczyszcza skórę, odświeża, dodaje energii. Czyli jednym słowem spełnia oczekiwania względem tego typu kosmetyków.
Dla mnie świetna sprawa. Takie żele można kupować w ciemno, ale wystarczy powąchać i można przepaść. A w tym przypadku jest to gwarantowane.

Żel Alterry to koszt 8,49zł/200ml. Dostępny tylko w Rossmann.
Produkt jest Bio, odpowiedni dla vegan. Bez silikonów i innych tego typu szkodliwych barwników. 
Jeśli lubicie cytrusowe żele pod prysznic, które są bardzo aromatyczne dzięki olejkom eterycznym to zdecydowanie warto go mieć!


Komentarze

  1. Sprawdzałam jego zapach w Rossmannie, jest cudowny! Gdyby nie moje wielkie, żelowe zapasy to pewnie bym go kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy nastepnych zakupach spojrze w jego strone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach wydaje się idealny dla mnie. Nie stosowałam jeszcze produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuje że to produkt zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie jakoś nigdy na te cytrusowe się nie kusiłam, a moze powinnam? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zawsze mam spory wybór żeli pod prysznic, niemal codziennie sięgam po inny w zależności od tego na jaką konsystencję czy zapach mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ten zapach zaskoczył, orzeźwiający piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować, bo lubię cytrusowe nuty zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedrogi jest ten żel, ale jak dla nie za rzadki. Choć pewnie zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele pod prysznic ale nie do końca tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego żelu nie miałam, ale ze względu na ten zapach o którym piszesz, chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta marka nigdy nie znalazła jakoś miejsca w mojej pielęgnacji. Może pora to zmienić, tym bardziej, że lubię aromatyczne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alterra stale kusi nas nowymi wersjami żeli pod prysznic, tego jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za tą firmą, ale ten żel mnie kusi :D Ma ładne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedys od nich szampon i odzywke :) fajnie sie spisaly

    OdpowiedzUsuń
  17. musi bardzo ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach rzeczywiście świetny – czuć go nawet “przez opakowanie” :)
    Warto jednak dokładniej przyjrzeć się składnikom w środku – nie jest zły, choć mogło by być lepiej skoro mają certyfikat Natrue
    Ciekawa analiza składu jest tutaj:
    http://www.subiektywnik-kosmetyczny.pl/testy-kosmetykow/prysznic-kapiel/zel-pod-prysznic-plumeria-pomelo/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty