Schwarzkopf, BC, Oil Miracle Barbary Fig

Zapewne większość z Was boryka się z wysuszeniem włosów i panicznie szuka produkty przystosowane do tego, aby polepszyć ich wygląd. Jednym ze skutecznych składników odbudowujących strukturę włosa jest olej z opuncji. Schwarzkopf zapewnia silne działanie nawilżające, które wypełnia ubytki. A przede wszystkim przynosi upragniony rezultat w poprawie wyglądu włosów.
Odpowiedni zestaw do włosów właśnie z olejem z opuncji figowej sprawia, że włosy staja się odżywione i zregenerowane. A w skład takiego zestawu wchodzi: szampon, mleczko i maska odbudowujące. Więcej produktów z serii hairstore.pl/schwarzkopf-bc-oil-miracle-barbary
Piękna szata graficzna i bardzo perfumowany zapach to jedne z pierwszych zalet produktów.
Nawet konsystencja szamponu i maski jest w takim samym kolorze. Zapach mocny, perfumowany w całej serii. Jeden po drugim kosmetyku pobija zapach i sprawia, że zostaje on na dłużej na włosach. Z czym, że z czasem jest on dla nie uciążliwy, zbyt przytłaczający. Może to kwestia pory roku i wolę w tej chwili świeższe.
Szampon posiada przeźroczystą, (o fioletowym zabarwieniu) rzadką konsystencję, która całkiem ok się pieni. Nawet nie plącze mocno włosów. Szampon dobrze oczyszcza włosy, jednak na drugi dzień głowa jakoś wygląda inaczej i potrzebuje umycia. Może dzieje się to tak, że moje włosy są proste i potrzebują mniej obciążających produktów. A szampon jest z tych, który idealnie wygładza włosy. Ale za to widać, że są świetnie nawilżone, mega odżywione. Tak zdrowe i zadbane włosy.
Koszt szamponu to 24,40zł/200ml w hairstore.pl
Mleczko odbudowujące posiada rzadką konsystencję, aplikuje się go za pomocą spray'u.
Mleczko cudownie zmiękcza włosy, wygładza je, a przede wszystkim mocno nawilża, odżywia i sprawia, że włosy się nie elektryzują oraz łatwo rozczesują.
Koszt mleczka w hairstore.pl to 28zł/150ml
Została jeszcze maska odbudowująca, którą stosuje się na wilgotne włosy, a później spłukuje. Maska posiada cudowną gęstą, kremową konsystencję, którą moje włosy wpijają. Powiem Wam, że chyba polubiłam ją bardziej niż mleczko.
Maska przywraca nawilżenie włosom, sprawia, że są bardziej elastyczne, miękkie, gładkie, a przede wszystkim pięknie lśnią. Są zdrowe i pełne blasku.

Ten produkt można dostać też w większej pojemności 500ml. Moja pojemność ze zdjęcia to 150ml/ 38,60zł w hairstore.pl

Wszystkie te produkty możecie dostać w sklepie hairstore.pl, w którym aktualnie jest świetna oferta promocyjna na te kosmetyki. Warto zajrzeć. Tym bardziej, jak interesują was efekty wygładzenia, doskonałego nawilżenia z pięknym blaskiem na włosach.

Komentarze

  1. Nie uzywalam jeszcze tej serii, ale ostatnio wykanczam zapasy wiec chetnie ja poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam tę markę, bo fajnie się sprawdza na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią kiedyś wypróbuję. Zachęciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przetestowałabym całą serię, widzę , że maska jest bogata jak lubię,

    OdpowiedzUsuń
  5. całą serię chętnie bym przetestowała, moje włosy pragną regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno mleczko mogłoby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii. Ale potwierdzam, że opuncja jest cudowna. Używam serii kremów z opuncją i je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro mleczko nawilża to będzie idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie nie lubię zmieniać pielęgnacji włosów, ale ta linia mnie jednak kusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale swietny zestawik :) wpisuje na moja liste To Buy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie potrafię przekonać się do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty