Exscenti, Perfumy dla niej i dla niego

Perfumy to niezbędnik każdej kobiety. Wraz z nadejściem wiosny, czy nawet każdej pory roku zmiana zapachu jest mile wskazana. Jakiś czas temu miałam okazję poznać markę Exscenti, która produkuje również zapachy dla Panów. W ofercie jest 6 zapachów dla niej i 3 dla niego. kliknij i zobacz stronę
Co ciekawe na stronie można zamówić darmowe próbki na materiale, w tym także z darmową przesyłką.
Dobierając zapach kieruje się nie tylko porą roku, ale i jaki mam humor, a także w co jestem ubrana, lub w co mam się ubrać.
Wybierając zapach Exscenti możemy się zdecydować na różne pojemności, są trzy: 100ml, 50ml i 15ml. Ten ostatni jako gratis przy zakupie dwóch perfum.

Exscenti No 1 dla niej
Zapach ponętny i ponadczasowy. Ponętne akordy tajemniczości, z nuta Orientu
Nuty zapachowe:
Głowy: frezja, narkotyczna gardenia, bergamotka
Serca: turecka róża, jaśmin, brzoskwinia
Bazy: dymna paczula, kremowa wanilia, wetiwer, piżmo
Mocny, intensywny zapach. Z naciskiem na piżmo, zbyt mdły i duszący jak dla mnie.

Exscenti No 3 dla niej
Zapach promiennie świeży. Orzeźwiające wspomnienie lata, poczucie wolności.
Nuty zapachowe:
Głowt: nuty drzewne, świeże jabłko, wodne akordy
Serca: konwalia, słodki jasmin, soczyste owoce leśne
Bazy: przytulne piżmo, mleczne drzewo sandałowe, ambra
Na początku zapach bardzo świeży, z czasem lekko mocny jednak nadal lekki i rześki

Exscenti No 8 dla niego
Zapach intensywnie orzeźwiający
Nuty zapachowe:
Głowy: bergamotka, limonka, sycylijska cytryna, kwiat zielonego jabłka
Serca: goździki, cynamon, gałka muszkatołowa
Bazy: nuty skórzane, drzewo cedrowe, sandałowiec

Przewaga cytrusowej nuty, bardzo świeżej, orzeźwiającej z charakterem, pazurem. Idealny dla mężczyzny.
Każdy zapach po chwili, po zetknięciu się ze skóra pięknie się rozwija, czasem zmienia nasilenie, a przede wszystkim otacza nas wieloma barwami zapachowymi. Cudowne doznanie, dzięki któremu jesteśmy wyjątkowi i oryginalni.
Zapachy bardzo długo utrzymują się na skórze, są mocno perfumowane, intensywne i mocne. Bardzo zadziorne, mimo nawet lekkiej i zwiewnej świeżości numeru 3 można poczuć drapieżność i nuty piżma. Długo wyczuwam te perfumy czasem mam wrażenie, że za długo. Gdy dostanę się gdzieś na ubrania tak koniec – mega trwałość.

Perfumy są naprawdę bardzo oryginalne, trwałe i nietuzinkowe w niskich cenach od 34,99zł/szt. exscenti.pl

Komentarze

  1. w swojej kolekcji mam już masę perfum ale nowe zapachy zawsze mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna propozycja i dodatkowo w naprawde niskich cenach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy zawsze są mile widziane :) piękne mają flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo eleganckie. Mi pewnie bardziej spodobałby się męski zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam próbki tych perfum i pachną cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te perfumy, są bardzo trwałe ;) Mi się najbardziej podoba numerek 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, ale chętnie poznam ich zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachy wyglądają naprawdę zachęcająco. Jestem ciekawa czy spodobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele dziewczyn o nich pisze ;) jestem bardzo ciekawa zapachow na zywo

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie zaintrygowałaś i jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty