Liqc Dermocosmetics, Serum 15% Vitamin C Boost.



W pewnym wieku skóra potrzebuje większej dawki odżywienia, a przede wszystkim redukcji przebarwień, kolagenu, i całego tego procesu walki ze zmarszczkami. W pewnym pudełku Shiny Box znalazłam takie cudo, które mocno mnie zaintrygowało i efekt na tyle mi się spodobał, że muszę Wam o nim napisać. A mowa o Liqc Dermocosmetics, Serum 15% Vitamin C Boost. Gdyby nie bycie w Shiny to pewnie przez cenę początkową 192zł nie zdecydowałabym się na zakup, a teraz wiem, że warto. Chociażby przez to, że jest w znacznie niższej cenie.
Serum 15% Vitamin C Boost dostajemy w szklanym opakowaniu z pipetką, w której dostajemy płynne serum o lekko żółtym zabarwieniu. Nie jest to produkt, który wchłania się do matu. Widać, że skóra lśni i jest rozświetlona przez jakiś czas. Za to efekt jaki się otrzymuje w zupełności wynagradza to.
Posiada specyficzny zapach, który jest silny podczas wąchania w opakowaniu. Jednak później na twarzy znika.
To serum to wersja do cery normalnej i mieszanej, do stosowania na dzień i na noc skóry młodej i dojrzałej przez cały rok. Co ciekawe serum można stosować przed i po ekspozycji na promieniowanie słoneczne.

Serum zaskakuje w po pierwszym użyciu skóra jest zauważalnie bardziej nawilżona, odżywiona i zregenerowana. To wspaniałe uczucie miękkości i gładkości mnie oczarowuje.
Tuż po nałożeniu serum widać zdecydowanie blask na skórze. Skóra totalnie odżywa. Jest pełna zdrowia i wigoru. Czuję się bardzo komfortowo.
Mam nadzieję, że tak jak opisują działania od środka na kolagen i zmarszczki będą działać.
Widać, że skóra jest promienna, rozświetlona, a przebarwienia lekko rozjaśnione. 
Nareszcie moja skóra otrzymuje równomierne nawilżenie cały czas. Chroni skórę przed odwodnieniem. I to akurat czuć. Bo nie ma tego dyskomfortu suchości, czy suchych skórek.
 
Cena serum to 59,90/30ml. Przy codziennym stosowaniu jest to kuracja 28-dniowa. Mi jednak starczyło na dłużej. Nie zawsze stosowałam rano, a jak tak było to okazało się, że serum jest doskonałe jako baza pod makijaż. Natomiast używane wieczorem także spełniało swoje funkcje. Tak, czy tak jest to produkt godny polecenia.
Takie serum to istna dawka mega odżywienia dla skóry.

Komentarze

  1. Miałam serum tej marki i mile go wspominam :) Działa jak należy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie sera z witamina <c, na to juz od dawna mam ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to serum się nie sprawdziło, bo podrażniło mnie i musiałam odstawić

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co z wiatminą C jest wskazane dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie sera :D Więc może kiedyś się skuszę, jak gospoptkam na swojej drodze

    OdpowiedzUsuń
  6. zużyłam dwie buteleczki tego serum, bardzo dobry kosmetyk i jesienią do niego wrócę . moja skóra lubi witaminę C

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaję się na wit E z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką wszelkiego rodzaju serum a w szczególności z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kosmetyki. Mam już swojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cera lubi wszystko z vit.C, myślę, że byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamina C ma bardzo dobry wpływ na skórę. Tego serum akurat nie znam, ale sama marka już dawno zdobyła u mnie ogromne uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam to serum, witamina C działa cuda na moją cerę

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam gdzieś to serum - pora zacząć go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chetnie wyprobowalabym to serum :) wyglada obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, wygląda na całkiem fajne! musze się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty