Love Beauty and Planet linia z masłem shea i olejkiem z australijskiego drzewa sandałowego

Jesień w tym roku jest tak piękna i zadziwiająco ciepła, że z jednej strony cieszy, a drugiej martwi. Jednak co do pielęgnacji ciała i włosów bez względu na wszystko musi nastąpić zmiana. I oto ona jesienna pielęgnacja, która wymaga szczególnej troski i ochrony. Pomagają mi w tym przyjaciele z Love Beauty and Planet linia kosmetyków, która została wzbogacona o masło shea oraz olejek z australijskiego drzewa sandałowego. Zatroszczy się o nie tylko o mnie, ale i o Planetę.

Markę znam od dawna, miałam okazje poznać już inne linie, z których jestem ogromnie zadowolona i oto kolejna z masłem shea i olejkiem z australijskiego drzewa sandałowego.
Wspaniała dawka nawilżenia dla skóry jak i włosów. Włosy jak i skóra doskonale wygładzona, miękka i gładka. Dodatkowo wspaniały zapach pozwoli na błogie lenistwo i przeniesie nas myślami do miejsc, gdzie otula nas aromat masła shea.

Kosmetyki z innych linii tej marki sprawdzały się u mnie podobnie. Cenię je za świetnie właściwości i skuteczne działanie. 

Codzienny jesienny rytuał z nimi to totalny relaks i chwila dla siebie. Zapewnienie odpowiedniej pielęgnacji, która staje się przyjemniejsza.
Kosmetyki Love Beauty and planet nie zawierają sztucznych barwników. Stworzono je z użyciem składników pochodzenia naturalnego, ze sprawdzonych źródeł i miejsc z najdalszych zakątków świata, gdzie wytwarzane są w małych, lokalnych gospodarstwach. Butelki zostały wyprodukowane w 100% plastiku pochodzącego z recyklingu i ndają się do ponownego przetworzenia. 
 
Kosmetyki są wegańskie, a marka posiada certyfikację Cruelty-Free and Vegan nadawany przez PETA.

Komentarze

  1. Poznałam już tą markę jednak z tą serią pierwszy raz się spotykam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa kosmetyków tej marki, nie używałam jeszcze ani jednego, a wygladają naprawdę pięknie :)
    PS Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta kolekcja bardzo mnie zaciekawili, chetnie poznalabym ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musi rewelacyjnie pachnieć! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post, w którym zabiorę Cię na chwilę do Helsinek ♥️
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ta seria jak poprzednie bardzo przypadła mi do gustu, jestem absolutnie zakochana w zapachu tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy bardzo polubiły się z tym zestawem do włosów. Balsam muszę oddać w dobre ręce bo na dłuższą metę drażni mnie zapach. Uwielbiam ich kolekcję kokosową - chyba moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ;) Marki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już wiele dobrego na temat produktów tej marki, ale nie było mi po drodze je poznać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba szata graficzna tej serii, idealna na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Testowałam inną serię tej marki i byłam zachwycona, muszę przetestowac i tą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę to kolejna świetna seria tych kosmetyków. Na prawdę są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety jeszcze nie miałam okazji poznać tych kosmetyków, może nadarzy się w końcu okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się taki zastaw do zadań specjalnych. Lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ta marka jest zupełną nowością , lubią wegańskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki idealne na jesień. Fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupic jakies kosmetyki do wlosow tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty