Bezprzewodowy odkurzacz ręczny, Thomas Quick Stick Turbo Plus

Gdy stary odkurzacz odmawia posłuszeństwa czas na zmianę, czas na nowe technologie. Tym bardziej, że możemy pozwolić sobie w tych czasach na bezprzewodowy sprzęt, a także bardziej cichy niż poprzedni jaki miałam.

Bezprzewodowy odkurzacz ręczny Thomas Quick Stick Turbo Plus
- Ze światłem LED na elektrycznej dyszy podłogowej turbo
- Łatwa wymiana baterii dzięki wskaźnikowi ładowania LED
- Łatwe opróżnianie pojemnika na kurz
- Z praktycznym uchwytem ściennym
- Dysza kombinowana 2 w 1 do czyszczenia tapicerki i mebli
- Elektryczna turbo dysza podłogowa ze światłem LED i 180 °
- Przegub obrotowy zapewnia większą mobilność na wszystkich podłogach
- Wydajny akumulator litowo-jonowy 2500 mAh / 21,6 V.
- Silnik cyfrowy 350 W.
Odkąd posiadam bezprzewodowy odkurzacz życie naprawdę staje się łatwiejsze i wygodniejsze. W szybki sposób ogarnę dom, posprzątam każdy jego zakątek, a nawet odkurzę sofę lub tapicerkę w samochodzie. W dodatku światło led jest mega pomocne przy sprzątaniu pod szafkami, szczególnie tam, gdzie nie dosięga tradycyjne światło.
Odkurzacz jest lekki, nie posiada kabli, a ma spora moc.

Teraz nawet nie wybieram w kuchni miotły, aby szybko coś zamieć. Wystarczy użyć odkurzacza i nie naciągać się z kablami. Naprawdę wielka wygoda. Do odkurzacza wiadomo załączona jest instrukcja, ale powiem Wam szczerze, że produkt jest tak prosty w obsłudze, że pewne rzeczy są bardzo proste i łatwe do ogarnięcia.
Podoba mi się także sygnał czasu pracy odkurzacza wtedy wiem, że trzeba go naładować (mruga czerwone światło). W zestawie znajdziemy taką bazę, na której może wisieć akumulator i nie zajmuje to dużo miejsca. Świetna sprawa!
Odkurzacz typu HandStick odmienił moje życie o 180 stopni. Już nie wyobrażam sobie pracy bez niego! Sprzątanie jest jakieś takie szybsze. A w tych czasach, gdy brakuje czasu na wszystko to świetne rozwiązanie.

Więcej info można uzyskać na stronie idealnyodkurzacz.pl
Kupisz thomas-sklep.pl

Komentarze

  1. Przydałby się u nas w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu rozgladam. Się za takim odkurzaczem, zdecydowanie by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa dla osób które chcą oszczędzić miejsce - w moim domu z pewnością taki by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny, chciałabym mieć takiego pomocnika w domu. póki co mam zwykły odkurzacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze jestes zadowolona. Ja posiadam Dyson i nie wyobrazam sobie juz ciagnac za soba kabli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest taki odkurzacz, ale póki co dostałam nowy, chociaż zwykły i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa taki odkurzacz, na pewno o wiele łatwiej się odkurza niż takim standardowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super. Mi by się taki przydał.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie by się taki przydał :) Ale bym używała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim domu już był podobny odkurzacz, jakoś nie jestem do tego przekonana

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się taki odkurzacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I mnie taki by się przydał, widziałam że firma ma jeszcze modele dla właścicieli pupili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię odkurzać, jako nastolatka płaciłam bratu za odkurzanie mojego pokoju :) z takim sprzętem może bym polubiła to zajęcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wypróbować taki odkurzacz. Wydaje mi się fajną alternatywą dla standardowego odkurzacza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przydałby mi sie taki sprzęt, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się taki wygodny odkurzacz, nie jestem fanką odkurzania, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, ze przydało by mi się takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj mamy tyle sprzętów, że szkoda gadać. Człowiek to sam już nie wie na co postawić, czy na odkurzacz klasyczny , czy całkiem coś nowoczesnego. Sama wiem po sobie, bo od jakiegoś czasu szukam czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty