Zimowe plakaty PosterStore

Plakaty to nieodłączny element każdego wnętrza i wraz ze zmianą pory roku lubię zmieniać także wystrój swojego domu i rzecz jasna także plakaty 



Tym razem zbliża się grudzień, będzie (mam nadzieję) wtedy biało i pasuje także nastroić się i wnieść zmiany w pomieszczeniach. Każdy się ich boi, a niepotrzebnie, gdyż wnoszą wiele dobrego. Aranżacja to moja pasja, więc nie boję się metamorfoz w tym temacie.
Zresztą spójrzcie sami jakie plakaty wybrałam na ten okres. Zrobiło się wspaniale.
Oprócz tego, że zmieniłam obrazy powstał także kolejny ciekawy kącik. Akurat tę stronę muszę rozruszać, bo była trochę smutna. A teraz wygląda niesamowicie. Dokupię jeszcze półki i powstanie biblioteczka w salonie. W tym pomogła mi jak zawsze niezawodna strona PosterStore  na której znajdziecie pełno inspiracji i ogromny wybór plakatów.

Prawda, że zrobił się klimat?
Jeśli i wy chcecie zmienić lub po prostu wzbogacić swój salon, korytarz, a może kuchnię o plakaty to polecam skorzystać z kodu rabatowego, na hasło: swiatwery30, który upoważnia na 30% zniżki na plakaty (z wyłączeniem plakatów Selection). Kod ważny jest do 09.12.2019

Komentarze

  1. Lubię gdy w moim domu wiszą plakaty na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plakaty, już widzę gdzie ja bym je umieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne i klimatyczne sa te plakaty, sama musze pomyslec nad taka ozdoba scian :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne plakaty w totalnie moim guście! Uwielbiam taki klimat, ten plakat z górami i łódką od dawna mam na swojej wishliście :) A teraz jeszcze te z motywem zwierzęcym - bardzo mi się podobają! Idealnie pasowałyby do mojego salonu, który utrzymany jest w skandynawskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze jakie one sa genialne....

    Zapraszam do mnie
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je na Twoim IG, są śliczne nadają pięknego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plakaty to dobry pomysł na ozdobę, są tanie i można często je zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  8. są przepiękne , ja swoje też muszę wymienić na bardziej klimatyczne zimowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Plakaty wspaniałe, dają piękny klimat w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie si prezentują. Ja muszę zrobic taką kolekcję bo mam akurat kawałek "gołej" ściany

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna galeria i piękne plakaty wybrałaś :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka plakatów z Poster Store i jestem z nich bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne grafiki, fajnie dopełniają wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, zrobiło sie w Twoim kąciku bardzo klimatycznie. sama zaraz zapoznam sie z ofertą plakatową.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super się prezentują! Uwazam że takie plakaty to lepsza opcja niż obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę plakaty prezentują się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się takie plakaty i jak zmienię mieszkanie na większe to z pewnością sobie jakieś zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty