Tisane, Balsam do ust, Lip Balm w tubce

Znany wszystkim od lat, można być rzec, że bestseller i numer 1 wśród balsamów do pielęgnacji ust od teraz w wersji w tubce.
Ile to osób kochało odżywcze działanie balsamu w słoiczku, a nie lubiło go za opakowanie. Wiele kobiet narzekało, a firma w końcu stworzyła tubkę. Co ogromnie cieszy.
Przez moje ręce, a raczej usta przewinęła się już opcja nie tylko słoiczka, ale też i sztyftu, teraz pora na tubkę, gdzie balsam jest miękki i gotowy do nałożenia. O lekko waniliowym posmaku, z nutą miodu.
Jak dla mnie produkt jest nadal mega skuteczny i najlepszy. Kultowy.

Myślę, że to balsamu do ust Tisane nie trzeba przekonywać. Działa bardzo szybko wręcz natychmiastowo. Ratuje usta z największej opresji. Przede wszystkim idealnie nawilża i odżywia, regeneruje. A usta stają się cudownie miękkie i gładkie, oraz pięknie zadbane.
To działanie nie idzie na marne, bo produkt chroni usta przed działaniem czynników zewnętrznych jak zimno, deszcz wiatr czy mróz, a nawet słońce. To wspaniałe, że można korzystać z niego cały rok i cieszyć się pięknie zadbanymi ustami. 
 
Bo akurat w tej kwestii jest idealny, aby później nałożyć kolorowa szminkę. Wtedy nasze usta są nieskazitelne, ale trzeba go systematycznie stosować i nie zapominać o pielęgnacji ust.
Balsam zasługuje na wielką pochwałę, gdyż ratuje nawet mega suche i spierzchnięte usta, łagodzi mega wysuszone usta i przynosi cudowna ulgę. 
 
Uwielbiam jego działanie i powiem Wam, że co bym nie miała innego, zawsze wracam do Tisane.

Komentarze

  1. Jeszcze nie mialam Tisane, ale musze go w koncu klupic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie znałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam Tisane, ale córki chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balsamy Tisane są fantastyczne, te w słoiczku, sztyftach i ten, także go mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na czas jesienno-zimowym taki balsam to mush have

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam marki, ale fajnie że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsamu tej marki jeszcze nie miałam, ale nawilżenie ust przed wyjściem z domu to podstawa u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście od siostry dostałam jedno opakowanie balsamu Tisane, więc mogę się w końcu przekonać o jego skuteczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością jest to niezastąpiony produkt na teraz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty