BeGlossy, Coffee Time - Listopad 2019

Listopad po mału się kończy, a to znak, że BeGlossy wypuściło kolejny box. Tym razem jest przy współpracy z manufakturą MK Cafe Fresh i cały box fantastycznie pachnie kawą. Dla smakoszy tego napoju to istny raj. Sama jestem bardzo zadowolona i miło zaskoczona. Myślę, ze każda kobieta znajdzie tutaj coś dla siebie. A spójrzcie co się w nim znalazło:
1. Pierre Rene, Płynna matowa pomadka, Matte Fluid Lipstick, produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99zł/6ml
2. Gliss Kur, Ultimate Repair szampon regeneracyjny, produkt pełnowymiarowy, cena: 11,99z,l/250ml
3. Gliss Kur, Ultimate Repair odzywka regeneracyjna, produkt pełnowymiarowy, cena: 13,99zł/200ml
4. Neess, Lakier klasyczny, produkt pełnowymiarowy, cena: 5,99zł/5ml
Produkty 1 z7
5. Bandi, Aksamitna mgiełka do ciała, produkt pełnowymiarowy, cena: 39zł/100ml
6. L'Biotica, Carmel Coffee Mask, produkt pełnowymiarowy, cena: 16,80zł/23ml
Prezent
7. MK Cafe Fresh, Świeżo palona, prosto z Manufaktury kawa ziarnista Brazil Mogiana, cena: 21,99zł/0,25 kg.
Listopadowy Box BeGlossy Coffee Time zadowolił mnie maksymalnie. 6 pełno wymiarowych kosmetyków, w tym kawa – super! Świetny pomysł i zawartość. Najbardziej cieszy mnie karmelowa maska L'biotica, zestaw Gliss Kur, matowa pomadka i oczywiście kawa, która tak bajecznie i smakowicie pachnie.
Już nie mogę się doczekać grudniowej zawartości BeGlossy. Czekam na magię:)

Co myślicie o listopadowej wersji?

Komentarze

  1. Świetna edycja i super produkty, bardzo mi się podoba ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W żaden sposób mnie nie kusi, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako kawosz takim boxom mowie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie była bym zadowolona z tego pudełka. Dobrze że go nie zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna zawartość pudełka. kawa jest moją słabością, bez niej nie rozpoczynam dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna jest ta edycja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą odżywkę w sprayu, mam ją właśnie i jest niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki czarny kawowy box

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość tego pudełka, mnie osobiście bardzo by ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fanem kawy nie jestem, ale jej zapach bardzo lubię. Zawartość boxa bardziej fajna

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny box, ale szkoda, że nie było też np. jakiegoś peelingu kawowego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ten zestaw Glis Kur :D kolor pomadki też wydaje się fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak, dobra kawa i maseczka to jest zdecydowanie to! Sporo osób lubi kawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. to pudełko to prawdziwa gratka dla fanów kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty