Christian Laurent – luksusowy wymiar piękna

Od czasu do czasu lubię pozwolić sobie na bogatą pielęgnację dlatego z miłą chęcią sięgnęłam po luksusowe kosmetyki do pielęgnacji twarzy Christian Laurent – luksusowy wymiar piękna.
Misją marki jest tworzenie luksusowych kosmetyków o spektakularnej skuteczności i ekskluzywnym designie, aby kobiety mogły czuć się wyjątkowo. I udało się im to!
Spójrzcie jakie gustowne, luksusowe opakowania. Jestem pod wrażeniem, zresztą nie tylko ja, ale i kto spojrzy na nie!

Linia którą dziś Wam pokażę i opiszę to diamentowa seria Ediotion De Luxe do pielęgnacji twarzy. Z dodatkiem pyłu diamentowego, 24k złotem i platyną.
Luksusowy diamentowy krem ujęrdniająco-odmładzający
Luksusowe opakowanie, wspaniała lekka, jednak treściwa konsystencja. Szybko się wchłania. Zostawia na skórze jedwabistą powłokę, ale nie jest lepka, ani klejąca. Krem idealnie nadaje się pod makijaż.
Bardzo przyjemnie, lekko pachnie.
Bardzo lubiłam się z diamentowym kremem ujędrniającym. Świetnie nawilża i odżywia skórę, wspomaga regenerację. To co mi się w nim najbardziej podoba to ujędrnienie i jak poprawia wygląd skóry. Skóra jest cudownie jedwabiście gładka, miękka i cudowna w dotyku. Elastyczna, pełna ujędrnienia i lekkiego rozświetlenia. Podoba mi się efekt!

Cena: 64,99zł/50ml

Superskoncentrowane diamentowe serum napinające pod oczy, czoło i okolice ust.
Serum dostajemy w takim samym opakowaniu co krem wyżej, jednak w mniejszej pojemności.
Serum ma konsystencje kremowa, lekką, świetnie i szybko się wchłania. Nie zostawia tłustej warstwy. Pachnie przyjemnie, delikatnie, nie nachalnie, lecz luksusowo.
Serum jest stworzone pod oczy idealnie nawilża miejsca problematyczne, poprawia wygląd skóry, lekko ją napina. Skóra jest nie tylko nawilżona, ale i odżywiona, zregenerowana i pełna ładnego wyglądu.
Tak samo jak krem wyżej, serum przypadło mi ogromnie do gustu. Uwielbiam pielęgnację z nimi. To duet doskonały.

cena: 64,99zł/30ml

W ofercie można znaleźć również
- Aktywna baza & serum do rzęs, Supreme Growth
To połączenie bazy pod tusz do rzęs z intensywnie pielęgnująca odżywką.
Serum lekko wydłuża, pogrubia rzęsy, a co najlepsze przedłuża trwałość makijażu. Serum posiada skuteczny składnik (Widelash), który wspomaga naturalny wzrost rzęs. Zawiera również biotynę, która potrzebna jest do budowy keratyny – naturalnego budulca włosów.
Cena: 24,99zł

- Luksusowe serum stymulujące wzrost rzęs.
4D Nutri Lash Complex – bioaktywny stymulator wzrostu.
Stymuluje wzrost rzęs, przedłuża fazę wzrostu włosków.
Produkt dobrze nawilża i wygładza rzęsy. Nadaje rzęsom połysk i miękkość.
Cena: 64,99zł

- Pisak do brwi, Profesjonalny efekt microblading z linii Pour La Beaute
Fajny aplikator, który posiada 4 cienkie końcówki imitujące włoski. W bardzo szybki sposób podkreśla brwi. Nadając naturalnego wyglądu, zagęszcza i przyciemnia oraz wypełnia przestrzeń między włoskami.
Do wyboru dwa odcienie:01 w tonacji chłodnej i 02 w tonacji ciepłej.
Świetny, jednak jedyna jego wada to bardzo szybko się kończy. Wydajność słaba.

Cena: 24,99zł

Dla mnie rewelacyjne kosmetyki, faktycznie z górnej półki, luksusowe. Świetnie się sprawdzają. Zaskoczyła mnie pielęgnacja nimi, oczywiście pozytywnie.

Jestem ciekawa czy znacie markę?

Kosmetyki możecie dostać wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Komentarze

  1. musze Ci powiedziec kochana, ze myslalam na poczatku ze to jakas zagraniczna marka a nie rodzima. Ciekawia mnie produkty do brwi wlasnie od CL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam w Rossmanie, ale nie zdążyłam poznać. Bardziej od wyglądu ciekawi mnie skład tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem pod oczy ma migocące przyjemne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo opakowanie robi na mnie mega wrażenie! Pięknie wyglądają te kosmetki!

    OdpowiedzUsuń
  6. całą ta linia wygląda bardzo luksusowo ze względu na to złoto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać jeszcze tych kosmetyków, ale opakowania zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wygląda to bardzo luksusowo. Jak będę w Rosku to się im przyjrzeć muszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawiła mnie ta linia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla samego opakowania kupiła bym ten krem, bo wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem widuję kosmetyki tej marki na blogach, ale sama nic nie stosowałam, wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używanie luksusowych kosmetyków to istna uczta dla ciała i zmysłów. Tych wcześniej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że wyglądają bardzo luksusowo :) Chętnie by je wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. duet doskonały - to brzmi bardzo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania tych kosmetyków wyglądają wręcz bosko :D Jak ja lubię złoto :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty