Christian Laurent, Mineralny podkład- serum matujący


Wygodne szklane opakowanie z pipetą, przypomina mi podkład Eveline.
Odcień dostępny w czterech kolorach: 102 – rose geige, 103 – sand beige, 104- warm beige
Konsystencja płynna, lejąca się, ale po zetknięciu się ze skórą staje się pudrowa. Łatwo i szybko się rozprowadza. Nie robi smug. Ciemnieje.
Posiada przyjemny, lekko perfumowany zapach.
Podkład kryje średnio, ale za to wyrównuje koloryt skóry, ujednolica.
Nie roluje się, nie waży. Wytrzymuje cały dzień na twarzy.
Wykończenie matowe, pudrowe.
Podkład zawiera 24k złoto i pielęgnujący jedwab. Podkład to produkt 2w1, ponieważ dba także o nawilżenie. Posiada w sobie serum z wygładzającym ekstraktem z czarnej róży i kompleksem Royal Caviar.
Całkiem przyjemny podkład na co dzień. Choć szkoda, że bardziej nie kryje. Chciałabym mocniejsze krycie. Jednak i czasem potrzebuje średniego, nie mam wymagań to sprawdza się ok.
Dostępny w Rossmann. I akurat sprawdzałam cenę to wstrzeliłam się z opinią w dobrym czasie. Podkład aktualnie jest na promocji, w atrakcyjnej cenie 25,99zł (bez promocji 39,99zł)

Komentarze

  1. O bardzo przyjemny i mysle ze fajny na wiosne, super ze udalo Ci sie go kupic w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekawy produkt! bo w sumie ja go nie znam ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, zajrzę do Rosmana i zobaczę sobie, bo skończył mi się podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to przyznaję, że mocno mnie zaciekawiłaś tym podkładem. Szkoda tylko, że to krycie niezbyt mocne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i przede wszystkim naturalne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie jest piękne, ale wolę swoje ulubione podkłady 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż, jeśli słabe krycie, to nie dla mnie :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę jak jest jeszcze w promocji i wypróbuję ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma ładne kolorki, skusiłabym się na jeden żeby wypróbować - nie potrzebuję mocnego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowania wyglądają znajomo jednak jeszcze nie używałam tych podkładów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak stawiam na mocniejsze krycie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki ani samych produktów, ostatnio mam tyle nowości do makijażu że chyba przed dwa lata nie będę mogła nic nowego wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się odcienie tych podkładów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty