Love Beauty and Planet, Limitowane styczniowe nowości


Rossmann co chwila zaskakuje nas nowościami kosmetycznymi, ale to dobrze, bo w zasięgu ręki przecież możemy poznać wiele ciekawych kosmetyków, aby później mogły się stać naszymi perełkami.
Markę Love Beauty and Planet na pewno znacie. Słyną ze słodko wyglądających opakowań, ale także wspaniałych zapachów, skutecznych działań i przede wszystkim, że są stworzone z użyciem składników pochodzenia naturalnego. Pochodzą one ze sprawdzonych źródeł i miejsc z najdalszych zakątków świata, gdzie wytwarzane są w małych, lokalnych gospodarstwach. Kosmetyki są wegańskie.
A teraz spójrzcie jakie to styczniowe nowości ma do zaoferowania marka. Jak dla mnie najbardziej interesujące to:
 Szampon w kostce. Shampoo Bar, Blooming Colour.
Kostka w słodkim kształcie serca. Wspaniale się prezentuje, delikatnie pachnie.
Pocieramy zwilżoną kostkę dłonią, aż do powstania piany. Nawilżyć włosy, delikatnie wmasować, a następnie dokładnie spłukać.
Producent zapewnia o wydajności kostki, aż na ok. 50 użyć.
Dostępna jeszcze druga wersja. Blooming Colour to wersja do włosów farbowanych. W trosce o włosy farbowane szampon zapewnia zdrowy połysk, ochronę koloru, brak wysuszenia.
Szampon został wzbogacony o masłem muru muru, a także zawiera olejek różany.
Cena: ok. 29,99zł/90g
Największym zaskoczeniem jest pasta do zębów!
Dostępna w trzech rodzajach, zapakowana w aluminiową tubkę.
Pasta Blooming Whitening, to pasta o smaku kokosa i mięty. Odświeżająca dawka orzeźwienia i odżywcze działanie kokosa na dziąsła. Niesamowite!
Cena: ok. 21,99zł/75g
W ofercie znajdziecie również
Żel do mycia twarzy, Refresh & Hydrate z dodatkiem wody kokosowej i kwiatu mimozy. Ma lekką, żelową konsystencję. Delikatnie oczyszcza, jest łagodny dla skóry.
Do wyboru jeszcze druga wersja Invigorating Detox.
Cena: 24,99zł/125ml
Oczyszczająca maseczka w biodegradowalnej płachcie z olejkiem z drzewa herbacianego i wetiwerią. Oczyszcza i pozostawia skórę odświeżoną i gładką. Do wyboru także wersja nawilżająca z wodą kokosową.
Cena: 15,99zł/21ml
Kosmetyki pochodzą z limitowanej edycji Love Beauty and Planet, dostępne tylko do końca stycznia, w drogeriach Rossmann. Więc jeśli macie zamiar skorzystać to warto się spieszyć.

Komentarze

  1. Jeszcze nie miałam szamponu w kostce, chciałabym tę wersję dla farbowanych włosów :) myślałam, że to krem do rąk a to pasta, wow i o jakim smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam szamponu w kostce, bardzo fajnie się u mnie sprawdził. A te mydełko do mycia włosów wydaje się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że muszę jak najszybciej odwiedzić rosmanna, a dawno tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą markę a opaska super łagodzi ból nie tylko głowy, ja przykładam ją na brzuch

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawila mnie ta pasta do zebow i jesli nie ma fluoru to chetnie ja wyprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki tej marki i często po nie sięgam. Polubiłam się z żelem do twarzy i tą maseczką - są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba pora odwiedzić Rossmann i zobaczyć wszystkie nowości, bo widzę że jest ich ostatnio nawet sporo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marka ma świetne produkty w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała szamponu w kostce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty