Yonelle, Regenerujący krem pod oczy


Z biegiem czasu, gdy skóra pod oczami staje się bardziej zmęczona i pozbawiona elastyczności kobiety potrzebują czegoś więcej. Bardziej specjalistycznej pielęgnacji, która zapewni przeciwzmarszczkowe działanie i takie właśnie daje Yonelle.
Ciekawe opakowanie jak na produkt pod oczy. Zazwyczaj spotykam się z mniejszym opakowaniem kosmetyku pod oczy, ale w żadnym wypadku mi to nie przeszkadza. Tutaj jest fajna forma pokrętła.

Konsystencja lekka, kremowa, jednak treściwa. W miarę szybko się wchłania. Bez zapachu.
Regenerujący krem pod oczy poprawia stan skóry pod oczami, napina ją, powoduje, że jest bardziej elastyczna, doskonale nawilżona, odżywiona i zregenerowana.
Krem zawiera składniki aktywne jak peptydy, kwas hialuronowy oraz kofeinę.

Uwielbiam czuć gładkość i miękkość skóry pod oczami. Likwiduje także cienie i obrzęki pod oczami.
Ten krem dodaje skórze energii, poprawia znacząco jej wygląd.
W moim wieku, gdzie szybko widać zmęczenie i nie wyspanie ten krem ratuje życie. Poprawia kondycję skóry pod oczami, napina ja szybko i sprawia, że lepiej się czuję. Efekt widać szybko, ale też trzeba pamiętać o systematyczności stosowania takiego kremu.

Krem nie podrażnia, ani nie zapycha skóry.

Krem można dostać w healthybeauty.pl

Komentarze

  1. Osobiście nie znam tego kremu, ale miałam kilka kosmetyków tej marki i bardzo ją chwalę

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i polubiłam ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ciekawi urządzenie do twarzy tej marki właśnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Im większa gramatura dobrego jakościowo produktów tym lepiej! <3
    Z chęcią przetestowałabym zaprezentowany produkty, zwłaszcza, że marka Yonelle pozostaje mi nieznaną.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z tym kemem, jednak pamiętam przy codziennej pielęgnacji o okolicach oczu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezzapachowość to cecha poszukiwana przez sporo osób. Widzę że krem ma ciekawe opakowanie.
    Wszystkiego co najpiękniejsze w 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie faktycznie ma świetne. Nie znam jednak tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli nie podrażnia i nie zapycha, to myślę, że polubiłabym się z tym produktem :) Markę znam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu, ale opakowanie ma piękne :) Moim ulubieńcem jest aktualnie krem od Caudalie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja zamierzam stosować teraz pod oczy olej migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz czytalam o nim i powiem Ci ze uwielbiam testowac nowe kremy pod oczy, jak wykoncze zapasy to moze skusze sie wlasnie na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak by sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem w jakim stopniu likwiduje cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę koniecznie rozejrzeć się za tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam kosmetyków Yonelle. Zainteresuje sie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kosmetyki to jak na razie dla mnie całkowita nowość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty