Nivea, Smoothing Cleansing Oil, Łagodzący olejek oczyszczający do cery wrażliwej


Gdy nasza skóra jest podrażniona, a jednocześnie bardzo wrażliwa szukamy kosmetyku, który jest delikatny dla niej. Nivea lubi zaskakiwać nowościami, oto kolejny kosmetyk do oczyszczania skóry. To łagodzący olejek oczyszczający do cery wrażliwej.
Przyjemny design w pastelowej odsłonie. Kolejny plus to oczywiście pompka. Wygodna i funkcjonalna rzecz. Lubię także przeźroczyste opakowania, bo mogę zobaczyć ile kosmetyku mi zostało. Mieć wgląd. 
Konsystencja płynna olejkowa. Przeźroczysta, jednak po zetknięciu z wodą robi się biała. Nie pieni się. Nie zostawia tłustej warstwy. Bez zapachu.
Łagodzący olejek oczyszczający do cery wrażliwej to ciekawy produkt. Jest delikatny dla skóry, codzienny demakijaż z nim jest prosty. Niby delikatny jednak skuteczny na tyle, aby nie podrażnić wrażliwej skóry. Kosmetyk zawiera wyjątkową formułę, wzbogaconą naturalnym olejkiem z pestek winogron. A także łączy w sobie skuteczność z delikatnością mleczka oczyszczającego.
Usuwa zanieczyszczenia, lekko matuje skórę. Zapewnia skórę czystą, miękką i jedwabiście gładka, a przede wszystkim czysta.

Codzienna pielęgnacja wymaga oczyszczenia, więc taka systematyczność jest świetnym rytuałem.

Kosmetyk dostępny w Rossmann.

Komentarze

  1. Chetnie go poznam, lubie takie olejki uzywac w demakijazu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tego olejku...Produkty Nivea bardzo lubię i często je kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada, ale najpierw sprawdzę skład tego olejku :D Używam Nacomi i jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja olejki lubię jedynie na włosy, na twarzy zdecydowanie nie lubię ich czuć w żadnej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę używać olejków, bo zaraz mnie po nich wysypuje.. szkoda, bo są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się być fantastycznym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przyjrzę się bliżej temu produktowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś do demakijażu namiętnie używałem olejów - najlepiej czyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo dawno nie miałam olejku oczyszczającego. zazwyczaj sięgam po żele, płyny

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w którymś roku zakończyłam współpracę z marką Nivea (jakoś mało który kosmetyk się u mnie sprawdzał) i w nowościach w ogóle nie jestem zorientowana

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio bardzo mało a wręcz wcale nie używam olejków, chętnie do nich powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem właśnie w trakcie testowania tego olejku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko sięgam po olejki do oczyszczania cery, zazwyczaj wybieram pianki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie stosuję kosmetyków NIVEA do twarzy - nie sprawdzają mi się. Za to do ciała żele i balsamy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przyznaję, że nie jestem fanką olejków do demakijażu ale w przypadku mocnego makijażu faktycznie sprawdzają się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie rzucę okiem na jego skład jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kosmetyki od Nivea zawsze sie sprawdzaja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty