Kalendarz Adwentowy Czwarta Strona 2019


Święta już za nami, jednak chciałabym Wam pokazać, a także uwiecznić na dłużej mój kalendarz adwentowy od wydawnictwa czwarta strona, który umilał mi czas oczekiwania do wigilii. Zleciało bardzo szybko. Ten grudzień, ostatni miesiąc w roku potrafi tak momentalnie zlecieć, że człowiek czuje niedosyt, że nie nacieszył się tym wystarczająco. Przygotowania, sprzątanie, zakupy, dekoracje to sporo zajęło i jednak te 24 dni to było za mało. Ale właśnie w tym tkwi magia, za którą się tęskni i wyczekuje kolejnych świąt.
Spójrzcie co znalazło się w 24-terach pakunkach otwieranych kolejno, aż do Wigilii. Zapewne większość z Was widziała relacje na instagramowym stories. A jeśli ktoś przeoczył to ma okazję zobaczyć tutaj.
Dzień 1:  Książka. Gabriela Gargaś - "Szczęście przy kominku"
Dzień 2: Skarpeta na prezenty
Dzień 3: Książka: Agata Przybyłek - "Bądź moim światłem"
Dzień 4: mały wałek 
Dzień 5: Książka: Natalia Sońska - "Słuchaj Głosu Serca"
Dzień 6: Mikstura na ciasteczka czekoladowo-owsiane z nuta cynamonu w słoiku
Dzień 7: Książka: Karolina Wilczyńska - "To będą piękne święta"
Dzień 8: Materiałowa torba ze wzorem Czwarta Strona: "Zaczytanych Świąt"
Dzień 9: Książka: Joanna Szarańska - "Choinka cała w śniegu"
Dzień 10: Etui na książkę 
Dzień 11: Książka: Agnieszka Lis - "Zapach goździków"
Dzień 12: Etykiety prezentowe
Dzień 13: Książka: Lidia Liszewska, Robert Kornacki - "Podaruj mi szczęście"
Dzień 14: Haftowany renifer
Dzień 15: Książka: Sylwia Trojanowska - "Wigilijna przystań"
Dzień 16: Balsam do ust ziaja
Dzień 17: Gabriela Gargaś - "plener utkany z marzeń"
Dzień 18: Ramka na zdjęcie
Dzień 19: Kod na dowolna książkę
Dzień 20:Kolczyki
Dzień 21: Peeling cukrowy do ciała
Dzień 22: Zestaw z kubkiem do własnoręcznego ozdabiania
Dzień 23: Drewniane gwiazdki
Dzień 24: coś dla naszych pupilów
To po raz drugi mogę cieszyć się wspaniałym wypchanym po brzegi kalendarzem adwentowym. Z roku na rok jest coraz lepszy. Ten był lepszy ponieważ znalazło się sporo do pichcenia, pieczenia, a także dekoracji oraz wiadomo ukochane książki. Cudowne jak to wszystko ze sobą współgrało i nawiązywało do świąt.
Dodatkowo tegoroczny kalendarz posiadał naklejki z różnymi opisami, radami i ciekawostkami autorów książek.
A także wszystko było zapakowane w cudowna skrzynkę, w uroczym świątecznym i typowym znakiem rozpoznawczym papierze wydawnictwa. Plus magiczne światełka. 

Mam nadzieję, że ekipa z Czwarta Strona znowu przygotuje taki na ten rok. A dostały go nie tylko osoby związane z recenzowaniem książek, ale także miały szanse nowe osoby. Dlatego warto ich mieć w swoich obserwacjach i na bieżąco wiedzieć co się dzieje. Bo zawsze czymś zaskoczą.

Komentarze

  1. Regularnie oglądałam na ig ten kalendarz :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo fajnych rzeczy tutaj wypatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledziłam na bieżąco na instastory co tym razem znalazło się w tym kalendarzu. Cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śledziłam codziennie ten kalendarz. Wydawnictwo miało fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarze cieszą się sporą popularnością, mam nadzieje że kolejna edycja będzie jeszcze fajniejszym zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak można dostać taki kalendarz. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarta strona robi super kalendarze! Mnóstwo upominków na każdy dzień *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam go każdego dnia na Twoim Instagramie i się nim zachwycałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się najbardziej podoba to jak zapakowane są te prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow zawartość kalendarza bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym dostac taki kalendarz! Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym na kolejne święta dostać taki kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty