Go To The Snow! - BeGlossy Grudzień 2020

 Grudniowe BeGlossy Go to the Snow zaszczyciło mnie mnie tuż przed świętami, więc mogłam się boxem nacieszyć wcześniej. Szkoda, że brakło tego śniegu. W Swoim pudełku znalazłam takie oto ciekawostki.



Leaders Labotica, Skin Soft, Maska w płachcie, cena: 23zł/1zł

Uwielbiam maski w płachcie. Idealne w codziennej pielęgnacji.

Joko, Nawilżająca pomadka do ust, cena: 19,50zł/5g

Piękny odcień czerwieni. Idealnie wpasował się na święta.

Nutka, Hipoalergiczny szampon do włosów, cena: 12,99zł/222ml

Znam ten szampon od bardzo dawna.

Canabo, Krem do rak z ekstaktem z konopi, cena: 9,99zł/100ml

Kolejny krem do rąk na pewno się przyda, a z konopi jak najbardziej.

Bioderma, Sebium Pore Refiner, Korygujący preparat dermatologiczny zężający pory, cena: 69,99zł/30ml

Miałam coś podobnego jakiś czas temu i zadowolona byłam

Biotanique, Multi Biomask Total Eye Lift, Liftingujące płatki pod oczy, cena: 5,99zł/2szt.

Miałam te płatki jakiś czas temu i bardzo mi się spodobały. 

BioAgadir, Serum Anti-Age, cena: 34,99zł/5ml

Ten produkt znalazł się w pudełku tylko dla klientek VIP, które maja aktywny pakiet subskrypcji od 6 miesięcy.

W pudełku znalazł się także miły prezent  w postaci skarpetek Medicine, cena: 29,99zł/2pack

Co prawda 3 produkty już znam od dawna. Jednak taki box okazał się miłym prezentem dla obdarowanej osoby pod choinką.

Perełkami jak się okazało stały się maska, pomadka i serum. Świetne produkty, które zasługują na uwagę.

beglossy.pl 

Komentarze

  1. Box spoko, ale według mnie bez większego szału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemna zawartość, chociaż nie zachwycająca. B Glossy nigdy nie miałam i chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetki?? :D Chyba najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty