Sylwestrowa Sukienka z brokatowym połyskiem oraz czarna casualowa kurtka

 W ostatnim czasie przyszło moje zamówienie z bonprix. Szło błyskawicznie 4 dni! I to przed świętami. I dziś chętnie pokażę, a raczej zaprezentuję Wam na sobie zamówione rzeczy. W mojej garderobie brakowało czarnej kurtki Taka typowo na co dzień do casualowych setów, które idealnie nadają się na spacer, zakupy lub inne tego typu wyjścia. Kurtka jest bardzo lekka, zgrabna, i zaskakująco ciepła. Ma ładne dodatki w formie ćwieków na pagonach. 


Zestawiłam ją z beżowymi spodniami i bezowymi traperkami z kożuszkiem ze sklepu czasnabuty.pl Wygodne, ciepłe buty to zimą w Bieszczadach must have. Przy tym są stylowe i pasują do wszystkiego. Lubię takie klasyczne zestawy które wybieram na szybko, gdy wychodzę z domu.A im jestem starsza tym coraz bardziej stawiam na klasykę i kolory, które są bazą. A w zestawieniu z innymi zawsze do siebie pasują.

Drugim ciuchem, który zamówiłam ze sklepu jest sukienka. Uwielbiam sukienki i mimo, iż nie wybieram się na Sylwestra to zawsze stroję się w domu dla męża. I z tą  myślą wybrałam właśnie tę. Pięknie połyskującą z eleganckim dekoltem halter. Jest lekka, ładnie się układa, a szczególnie widać to w tańcu (tak jak sobie z nogi na nogę potańczyłam w domu to właśnie zauważyłam). Myślę, że jeszcze nie raz gdzieś wyjdziemy za jakiś czas to wykorzystam. Zresztą nie tylko na Sylwestra, ale i na inne wyjścia, ponieważ jest taka uniwersalna. Nie połyskuje mocno, co dodaje jej uroku.





I tym akcentem iście Sylwestrowym żegnam się z Wami w tym roku. 

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego 2021 Roku! 

Do siego Roku!

Komentarze

  1. Ta połyskująca sukienka jest boska:) Masz rację, warto stroić się dla męża, spędzając wspólnie czas w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale extra ta sukienka bardzo mi się podoba.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w 2021 :*
    Masz piękną choinkę, przykuła mój wzrok na wejściu D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka super!! Nie tylko na sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka. Idealna na szaleństwo sylwestrowej nocy. Również życzę szczęśliwego Nowego roku. Spełnienia marzeń i dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta sukienka, a Tobie pasuje tak, jakby była szyta specjalnie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle idealnie na tobie wszystko leży:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty