Zaczytany Dom 2020 - Kalendarz adwentowy Czwarta Strona

Na pewno większość z was obserwowała mojego instagrama i widziała jaki kalendarz adwentowy do mnie dotarł przed świętami, a wprawdzie przed magicznym czasem oczekiwania na święta. Bo już od 1 grudnia mogłam cieszyć się pierwszym prezentem. I każdego kolejnego dnia rozpakowywać następny.

 To już po raz trzeci mam przyjemność gościć w swoim domu tak wspaniały i wyjątkowy kalendarz wydawnictwa Czwarta Strona. Tym razem pod tytułem "Zaczytany dom". Jako sąsiadka tego domu czułam ogromna odpowiedzialność.

Kalendarz adwentowy zrobił ogromne wrażenie nie tylko na mnie, ale i innych czytelnikach moich kanałów social media. Sama czuję się wyjątkowo, gdyż kalendarz jak wiecie nie jest na sprzedaż, a otrzymało go kilkanaście osób, które zasłużyły na to. A pracowały na to cały rok pisząc opinie, robiąc piękne zdjęcia, wspierając i angażując się na profilu Czwarta Strona.

Dlatego też muszę go umieścić i tutaj, aby ta pamiątka po nim została na dłużej. Bo jak sami widzicie poniżej jest wspaniały i zdecydowanie wart uwagi. A takie wyróżnienie to wielki sukces!

Jedni spojrzą jeszcze raz, a inni po raz pierwszy zobaczą co się znajdowało w prezentach/pakunkach danego dnia. W tym roku troszkę się różnił. Znalazło się w nim  świąteczne książki. A oprócz książek pojawiły się piękne dodatki do domu i nie tylko. Główną rolą w tym wszystkim grała idea ekologii i wsparcie małych, lokalnych biznesów. 

Czy się to udało? Oceńcie sami. Jak dla mnie wyszło wspaniale. Spędziłam ten czas cudownie oczekując na święta. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Czas uleciał, wspomnienia zostały...

Dzień 1 - Książka - Gabriela Gargaś "Zostań moim Aniołem".

Dzień 2 - Kubek

Dzień 3 - Książka - Agata Przybyłek - "Gdybym Cię nie spotkała".

Dzień 4 - Wianek w ramce ze szkłem

Dzień 5 - książka Natalia Sońska "Otwórz się na miłość"

Dzień 6 - Ozdobny dziurkacz

Dzień 7 - Książka - Joanna Szarańska "Kraina Zeszłorocznych Choinek"

Dzień 8 - słoiczki z łakociami

Dzień 9 - Książka - Karolina Wilczyńska "Grudniowe kwiaty"


Dzień 10 - Sukulent w korku

Dzień 11 - Książka - "Wzgórze Świątecznych Życzeń" Sylwia Trojanowska


Dzień 12 - lniana Torba na książki

Dzień 13 - Książka - Agnieszka Lis "Blask Choinki".


Dzień 14 - Waciki
Dzień 15- Notes Twój Czas, Agata Przybyłek


Dzień 16 - Szampon w kostce


Dzień 17 - Prezent dla mnie bon do księgarni wydajenamsie.pl 
Dzień 18- Świeca
Dzień 19 - Zestaw do zrobienia Bazy Mydlanej

Dzień 20 - Słoik z kakao i piankami Marshalow

Dzień 21 - Zestaw do zrobienia peelingu 

Dzień 22 - Woskowijki

A drugą niespodzianką dla mnie były dwa ostatnie okienka. Przejęłam na dwa dni konto Czwarta Strona na instagramie i tam pojawiły się moje zdjęcia. Było to naprawdę miłe.

Dzień 23- Butelka na wodę

Dzień 24 - Zimne ognie

Ten niebanalny kalendarz co roku robi furorę na instagramie. Dziewczyny i cała ekipa z Czwartej Strony ogromnie napracowały się nad jego stworzeniem. Ale jak widać warto było to zrobić. Mogą poczuć satysfakcję!

Komentarze

  1. Ale ciekawy kalendarz!! Super pomysł, aby go stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwarta Strona jest mistrzem w robieniu kalendarzy adwentowych dla swoich najważniejszych recenzentów. Przyznam, że Ci zazdroszczę bycia w tym zacnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim kalendarzem się jeszcze nie spotkałam, przyznam, że ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty