Beyonce Heart Seduction

To najwyższy czas, aby pomyśleć o prezentach dla najbliższych, więc sama zdecydowałam się na perfumy Beyonce. Najgorzej chyba mają Panowie, którzy nie wiedzą co wybrać swojej ukochanej. Ale jednym z najlepszych pomysłów jest nowy zapach. Stawiając na oryginalne perfumy mamy pewność, że wybrance się spodoba.
Ale nie tylko mężczyźni są tak niezdecydowani. Bo my kobiety także mamy z tym problem. Jednak w drogerii ezebra.pl znajdziemy duży wybór perfum nie tylko dla siebie, ale i dla mamy, przyjaciółki, siostry, a nawet taty czy brata.

Piękny zapach to nie wszystko warto wrócić także na piękny flakon. A ten takowy ma.
Od dawna ciekawił mnie zapach Beyonce Heart Seduction jego orientalno-kwiatowe nuty bardzo kusiły.
Kompozycja zapachu to ciekawa połączenie egzotycznych przypraw z imbirem oraz orchideą.

Nuty Głowy: egzotyczne przyprawy, jeżyna, mandarynka
Nuty bazy: bursztyn, labdanum, piżmo
Nuty Serca: frezja, kwiat imbiru, orchidea
Zapach dla kobiet odważnych, pewnych siebie, wiedzących czego chcą. Podkreśla naturalny urok. Idealny na co dzień. Średnio trwały. Charakterystyczny i bardzo wyrafinowany.
Podoba mi się jego spokojna nuta, który nie dusi. Delikatna i harmonijna. Otacza swoim pięknem i ciepłem zlota.

W ezebra.pl znajdziesz perfumy w naprawdę dobrych cenach, które idealnie nadają się na świąteczny prezent.
Czyż to nie idealny pomysł na prezent?!
Z tym kodem: „zakreconyswiatwery” dostaniecie darmową dostawę (wyjątkiem jest odbiór za pobraniem). Kod jest aktywny do 13.12. Można go wpisać ezebra.pl/code

Komentarze

  1. Nie znam tego zapachu, ale drogerie Ezebra bardzo dobrze wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny flakonik, jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam okazji jeszcze zapoznac sie z tym zapachem, ale napewno powącham przy najblizej okazji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny flakonik, moje siostra bardzo lubi perfumy Beyonce

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w wersji czerwone i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nigdy wcześniej nie miałam styczności z tym zapachem,ale może kiedyś trafi on w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że ten zapach dobra opcja na co dzień. Ma ładną buteleczkę i przyjemne nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm... zaintrygował mnie ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny flakonik, nie znam zapachów Beyonce, muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak pachnie w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny mają flakon te perfumy:) Często tam zamawiam, bo mają faktycznie super ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam perfumy Beyonce i mają prześliczny flakonik 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia przepięknie oddają urok tego zapachu. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty masz zawsze takie piękne zdjęcia :) Uwielbiam Twój Instagram i od dawna obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam do Ciebie o jeden dzień za późno :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj, ja jeszcze nie znam tych perfum, muszę je koniecznie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się flakon i ogólny wygląd tych perfum. Bardzo jestem ciekawa jak pachną. Chyba sobie takie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. musza naprawde ładnie pachniec te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem zapachu. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty