Elfa Pharm, Vis Plantis, Peeling cukrowo-solny

Kto nie kocha peelingów do ciała?! Czysta, gładka i miękka skóra to mój priorytet. Uwielbiam o nią dbać, a później zbierać komplementy od męża, że moja skóra wciąż jest taka gładka. To właśnie mój sekret pielęgnacji skóry. Ten krok przez wiele osób tak pomijany, a jakże ważny w codziennej opiece skóry. Nie ma nic lepszego jak gruntowne oczyszczenie skóry ze starego naskórka. A jeśli robimy to co jakiś czas, kilka razy w tygodniu systematycznie dbamy o nią. Powoduje to później lepsze wchłanianie balsamów i zdecydowanie piękny, i zdrowy oraz młody wygląd skóry.
Zawsze byłam leniuchem w kwestii przygotowania własnego peelingu. A z drugiej strony może i też szkoda było pewnych składników jak kawa. Dlatego chętnie sięgam po to co znajduję na sklepowych pólkach. A same dobrze wiemy, że jest tego do wyboru mnóstwo.

Ostatnio w moje łapki wpadł ciekawy peeling. Połączenie cukru i soli razem. Zobaczcie jak wypadł!
Peeling zamknięty jest w okrągłym opakowaniu, z którego najlepiej wydobywać tak gęste, zbite konsystencje. Peeling rozpuszcza się dwu etapowo. Najpierw rozpuszcza się cukier, a później sól. Ścieranie nie jest mocno ostre, ani słabe. Takie średnie, które nie podrażni skóry. Otoczone jest to milutką warstwą, która otula skórę. Jest to delikatny film, dzięki któremu nie trzeba dodatkowo nawilżać skóry. Peeling ma piękny różowy kolor. 
I przesłodki śliczny kwiatowy zapach. Jest to różany aromat owiany nutami bawełny. Oczywiście z przewagą tego pierwszego. Działa relaksująco. Przyjemny.
Peeling cukrowo-solny stosowany do ciała zawiera olej z róży i olej bawełniany. Dzięki temu skóra nie tylko jest oczyszczona przez ścieranie, ale także i doskonale nawilżona i odżywiona oraz bardzo zregenerowana. W dodatku bajecznie miękka i wygładzona. Aż miło ją dotykać.

Peeling w sklepie sklep.elfa-pharm.pl kosztuje 19,99zł/200ml

Komentarze

  1. Kusisz :) Peelingi do ciała uwielbiam,samych solnych nie,ale już połączone z cukrem owszem :) Myślę że się skuszę na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcająco wygląda ten peeling. Chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i co tu dużo mówić uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  4. same superlatywy ma ten peelingu, zachęciłaś mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie peelingi, z chęcią bym po niego sięgnęła i ten zapach/kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham peelingi. Zawsze mam ich kilka i wszystkie otwarte bo lubię mieć wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chcę poznać - za sam wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię peelingi do ciała 😊 myślę, że ten by się u mnie świetnie sprawdził 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten peeling ma cudny różowy kolor. Lubię takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi miec bardzo przyjemny :) Ja wolę cukrowe peelingi, ale może i ten by mi się spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam peelingi wszelkiego rodzaju, a ten wygląda po prostu bosko. Cudowny różowy kolor od razu przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty