Dove, micellar Wter, oczyszczająca moc wody micelarnej

Micelarny świat opanował rynek kosmetyczny i oprócz płynów, szamponów czy odżywek dostaniemy także żele pod prysznic. Nie byłoby w nich nic szczególnego dopóki nie pojawiła się „oczyszczająca moc wody micelarnej połączona z delikatnością Dove”.
Doskonale wiemy o tym, że każdego dnia nasza skóra narażona jest na masę czynników, które niszczą barierę ochronną. Dlatego warto ją oczyszczać odpowiednimi kosmetykami, cały czas pielęgnując.
Woda micelarna dostępna jest w formie żelu w dwóch wersjach anti-stress i sensitive skin.
Obie dobrze się pienią, posiadają różne zapachy. I najbardziej urzekła mnie wersja sensitive skin. Piękny spokojny zapach. Bardzo świeży i rześki. Po kolorze otwarcia byłam pewna, że spodoba mi się różowa wersja jednak ona jest zupełnie inna. Ciężko je porównać, warto samemu sprawdzić czy się spodoba. Kwestia zapachu to rzecz gustu i raczej nie ma co się sugerować moimi preferencjami. Każdy woli co innego. Mimo to obie są ok.

Dove Micellar Water to bardzo dobra i skuteczna linia oczyszczająca. I mimo iż jest delikatna to solidnie oczyszcza. Czuję przyjemny komfort oczyszczenia i świeżości. A w dodatku nie wysusza skóry. Co do żeli nie mam wielkich wymagań, a marka Dove zawsze się u mnie sprawdza i tak samo jest z tymi nowościami. Jestem zadowolona. 
Rytuał piękna w domowym zaciszu nabiera nowego znaczenia:)Micelarnego oczyszczenia. 
Nowa linia Dove Micellar Water jest na bazie wody micelarnej. Stworzona z łagodnych substancji myjących. Odpowiednia dla wszystkich typów skóry. Do stosowania nie tylko do skóry, ale także i twarzy. Jednak poprzestałam na skórze.

Dostępne w dwóch pojemnościach
250ml/13,99zł
500ml/24,99zł

Jestem ciekawa czy znacie te nowości? I jak się na nie zapatrujecie?

Komentarze

  1. Mialam oba zele i bardzo fajnie sie sprawdzily, choc nie skusily mnie zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żele Dove są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. polubiłam ten duet od pierwszego użycia, mam słabość do kremowych żeli dove i to ich najczęściej używam do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki od Dove były ze mną od dziecka. Pamiętam jak zawsze babcia mówiła, że to najlepsze mydełko 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki Dove, ale tych micelarnych żeli jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. obie wersje bardzo mnie ciekawią, lubię Dove i myślę że byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polubiłam się z nimi. fajne mają zapachy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam się z kosmetykami dove I chętnie po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi zielona mniej się podoba jeśli chodzi o zapach. Jeśli chodzi o pielęgnacje to oba są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty do mycia od Dove. Mój ulubiony żel pod prysznic od nich to ogórkowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, mam i lubie :) maja ladne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno sobie sprawię te żele. Lubię Dove.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich kosmetyki i ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki Dove, jednak tych z wodą micelarną jeszcze nie stosowałam. Myślę, że dla mojej skóry to jedne z lepszych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałabym różową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszej chwili też wybrałam różową jednak to nie to co się spodziewałam

      Usuń
  16. Widziałam w sklepie te nowości Dove i chyba się na nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam, że Dove ma takie nowosci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty