Stylizacja włosów z Tresemme

Marka Tresemme znana mi jest od dawna. Cenię ją sobie za świetne szampony jak i odżywki. A teraz nie mogę się obejść bez lakieru i pianki. W ofercie marki można znaleźć takie właśnie produkty, które ułatwiają stylizację fryzury. W moim przypadku okiełzanie grzywki i świetna pomoc przy lokach.

Ciekawostką jest, że marka Tresemme przez 10 lat jest głównym partnerem New York Fashion Week, w pielęgnacji włosów. Najmodniejsze fryzury za sprawą marki to wielkie wyróżnienie, ale i pewność, że kosmetyki sprawdzają się wyśmienicie.

Lakier do włosów Tresemme Freeze Hold.
Daje mocne utrwalanie fryzury, chroni przed wilgocią. Włosy są w świetnym stanie, elastyczne. Nadaje się do stworzenia koków i innych upięć.

Lakier do włosów Ultimate Shine Hold
Lakier bardzo szybko schnący, mocny. Nie skleja włosów. Wspomaga włosy przed puszeniem się i elektryzowaniem. Do gładkich fryzur. Nadaje gładkości i blasku.
Lakiery cena 24,99zł/250ml

Pianka do włosów Volume&Lift
Puszysta piana. Przyjemnie świeżo i rześko pachnie. Wchłania się szybko.
Trwałe uniesienie włosów od nasady. Świetna nie tylko objętość, ale i trwałość. Nie obciąża pasm. Idealna do tworzenia loków. Zabezpiecza włosy i nadaje falom trwałości.
Cena: 24,99zł/300ml

Suchy szampon Tresemme Voluminous Lock
Zapewnia czyste i świeże włosy, nadaje odbicie od nasady. Idealne rozwiązanie nie tylko, gdy nie mamy czasu, ale gdy potrzebujemy w razie „w”, a także, aby uzyskać objętość między myciem włosów.
Cena: 24,99zł/250ml

Produkty Tresemme sprawdzają się idealnie na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapewniają skuteczne działanie, ładny wygląd fryzury i przyjemnie pachną. Mam nadzieje, że i Wy polubicie lub już polubiliście się z marką?

Komentarze

  1. jeszcze nic od nich nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej do gustu na razie przypadła mi pianka choć lakiery i suchy szampon też zawsze się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam szapomu z tej firmy i bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Fajnie się pienią i mają przyjemny zapach 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. nie poznałam żadnego z kosmetyków tej firmy, ale wierzę że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kosmetyki do stylizacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piankę chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zestaw i podoba mi się bardzo suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie używam maski, odżywki i szamponu tej marki i bardzo je lubię. Ślicznie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestawik :) ja jak juz to uzywam pianki i spray ochronny

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar wypróbować te produkty. Szczególnie ciekawi mnie pianka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej fimie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo rzadko stylizuję włosy, ale teraz zbliża się wiele okazji. Może w przyszłości skuszę się na wypróbowanie kilku tych kosmetyków, bo póki co marka jest mi całkowicie obca.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie mi przydałby się dobry lakier do włosów. Może skuszę się na któryś z tych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno się przydadzą na zbliżającego się Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam nic z tej marki, ale ogólnie rzadko używam produktów do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty