Euphrasia Świetlik, Łagodzące krople do oczu

Pieczenie, swędzenie i łzawienie to najpopularniejsze dolegliwości oczu. I wtedy nie obędzie się bez kropli do oczu. Praca przy komputerze, klimatyzacja, suche powietrze to wszystko powoduje te problemy. W ostatnim czasie doszły komplikacje suchości oczu nawet przez wzmożony pył na budowie. Mąż co chwila pracuje ze szlifierką i coś zawsze dostanie się do oczu. Jego wybawieniem okazały się krople Euphrasia Świetlik. Tak! To zdecydowanie krople do oczu wymagających. Ale nie tylko w takiej pracy łatwo o ten dyskomfort długie czytanie i oglądanie telewizji to także bolączka delikatnych spojówek.
Krople cudownie łagodzą podrażnione spojówki oczu. Przynoszą uczucie wielkiej ulgi i komfortu. W końcu wraca upragniony spokój i wygoda normalnego patrzenia.
Oczy były zaczerwienione, mocno podrażnione i suche. Krople przywracają dobre samopoczucie.
Bazą kropli jest świetlik i rumianek. Naturalne aktywne składniki, które przynoszą natychmiastową ulgę.
Wielką zaletą jest fakt, że krople można używać dłuższy czas i to nie spowoduje żadnych komplikacji. A także informacja dla osób noszonych szkła kontaktowe. Także mogą je śmiało używać, zakraplać oczy bez zdejmowania ich. Wszystko dzięki naturalnym składnikom. Natura górą.
Euphrasia Świetlik krople spadły nam z nieba. Tak, po prostu. Gdyż wcześniej używaliśmy innych kropel i niby przynosiły ulgę i łagodziły pewne dolegliwości. Jednak miało się wrażenie, że długo to trwało, nie pomagało. Przy stosowaniu kropel Euphrasia problem znika na drugi dzień. A z dnia na dzień zaczerwienie ulatnia się całkowicie. 
 
Fajnie, że jest to ziołowy, bezpieczny produkt, który można stosować bez obaw, przy dolegliwościach nie tylko zmęczonych, ale i podrażnionych oczu.

Krople można dostać w aptekach, w cenie ok.12-13zł/10ml

Komentarze

  1. te krople fantastycznie łagodzą stany zapalne oczu, przynoszą mi ukojenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić te krople. Nie wiedziałam, że te świetlikowe można stosować w przypadku soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skonczyly mi sie wlasnie krople, wiec musze kupic kolejne. Uwielbiam nawilzac w ten sposob oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zakupić te krople, na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te krople i świetnie łagodzą pieczenie oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już o tych kroplach do oczu i podobno są fajne aczkolwiek ja mam swoje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję nazwę, ostatnio szybko przemęczam oczy przez pracę w której jest dużo papierkowej roboty przy komputerze, a do tego dochodzi komputer w domu i smartfon :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te krople i nie drogie. Jak będę miec jakieś problemy, na pewno na nie zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  9. krople to mój must have, a świetlik zawsze dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie takie krople to codzienność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio często mam zmęczone i zaczerwienione oczy, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie kupię takie kropelki, bo moje oczy ostatnio szybko się męczą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie by się teraz takie przydały, bo ostatnio pieką mnie oczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty