Nivea, MicellAir, Micelarne mleczko i tonik z wodą różaną

Płyny micelarne używam cały czas, a jeśli chodzi o toniki to jestem z nimi na bakier. Używam od czasu do czasu, później jakoś zapominam. W ostatnim czasie pojawiła się świetna nowość jaką jest produkt 2w1 czyli mleczko z tonikiem. Fajna alternatywa dla osób, które zapominają o używaniu toniku. Z tym, że stosowanie mleczek także trzeba lubić. Całe szczęście, że są dwie formy użycia tego kosmetyku. Zdecydowanie wolę formę mleczka z wodą niż mleczka na waciku.
Piękna kolorystyka opakowania, w kolorze różu. Łatwa aplikacja.
Konsystencja rzadka, jak lotion. Świetna forma, gdzie po nałożeniu i zmyciu nie występuje żadna tłusta warstwa. Bardzo mnie to cieszy, że Nivea z dnia na dzień rezygnuje z tłustej warstwy.

Zapach bardzo ładny. Słodki, kobiecy i kwiatowy. Słodka różana nuta z pudrowym wykończeniem. Śliczny nie nachalny zapach.
Micelarne mleczko i tonik z wodą różaną to bardzo dobry produkt do oczyszczania skóry twarzy. Nadaje się do wszystkich typów cery. Zawiera w sobie kojącą wodę różaną, która usuwa makijaż, łagodnie oczyszcza i przy okazji tonizuje skórę. Jest delikatny dla skóry, nie podrażnia i nie uczula, ani mocno nie wysusza skóry. Nadaje się tylko do oczyszczania twarzy i ust. Oczy nie wchodzą w grę.
Po umyciu skóra jest oczyszczona, miękka i gładka. Przygotowana na dalsze kroki w pielegnacji.
Mimo, iż nie przepadam za mleczkami. Jednak stosuję żele micelarne w formie kremowej i takowe mleczko bardzo podobnie działa. Dlatego chętnie się je używa wraz z innymi produktami do oczyszczania. Bo jako jeden produkt w tej kwestii to mało, a w grupie tkwi siła.
Najbardziej cieszy mnie brak tłustego filmu, przyjemny zapach i skuteczne działanie.

Myślę, że każda skóra powinna skorzystać z takich dobroci.
200ml to koszt ok.15zł

Komentarze

  1. Jakoś nie przepadam ani za konsystencją mleczka, ani za produktami 2 w 1, szczególnie w pielęgnacji twarzy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kosmetyk 2 w 1 , już dawno nie miałam mleczek, a toniki owszem mam ale rzadko pamiętam o ich użyciu, uwielbiam kosmetyki różane

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie to mleczko pachnie za bardzo alkoholem :D Oddalam w inne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w nim czuję sam alkohol :/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bardzo fajne i ciekawie sie u mnie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za mleczkami zupełnie nie przepadam, więc na to się nie skuszę. Jednak ta seria z wodą różaną z Nivei mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię chyba ze względu na ten różany zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie produkty rozane ale za mleczkami nie przepadam niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam rozane kosmetyki, ale mleczkom mowie stanowcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go w końcu sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś nie wyobrażałam sobie demakijażu bez toniku, a teraz o nim zapominam, więc ta opcja 2w1 to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego produktu akurat nie znam, ale kusisz, oj kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie jestem fanką mleczek, ale jeśli nie zostawia lepkiej warstwy, to jestem skłonna poznać ten produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie sprawdził się bardzo dobrze. I ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam je ale nie jestem zadowlona z tego jak zmywa makijaż - zapach jednak bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właściwie to za mleczkami nie przepadam, ale to wydaje się jakieś takie innowacyjne, moze się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty